پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 11:18

راننده نیسان در گچساران زنده زنده در آتش سوخت/+عکس

رئیس ایستگاه های آتش نشانی گچساران گفت: بر اثر حادثه رانندگی و آتش گرفتن یک دستگاه خودرو سایپا یک نفر در آتش سوخت.

به گزارش بویرنیوز، “کامبیز افشین پور” در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 8:36 دقیقه امروز صبح به آتش نشانی اطلاع داده شد و آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی گچساران سریعا خود را به محل رساندند.

وی بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا در جاده  کمربندی گچساران نرسیده به سه راه” آبشیرین” با تپه این خودرو دچار حریق شد و راننده نیز در آتش سوخت.

رئیس ایستگاه های آتش نشانی گچساران تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش راننده خودرو بر اثر آتش سوزی وسیله نقلیه خود جان باخت.

افشین پور عنوان کرد: این خودرو به سمت شیراز در حال حرکت بوده است.
وی اضافه کرد: این حادثه مصدومی نداشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287851
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کنه

  2. علی گفت:

    خدا رحمتش کنه اما در هیچ نقطهای از این کشور امکان نداره یه حادثه رخ دهد که امدادگران و اتشنشانان به موقع به محل حادثه برسند همیشه فرد حادثه دیده باید از بین برود اونوقت هم میان مسولان توضیح میدهند چهاردهم ماه گذشته هم ساعت یک ظهر در جاده خرمشهر ابادان چنین حادثهای رخ داذ بعدا نیم ساعت که ماشینا با سر نشینشان داخل ماشین سوختن هیچ ماشین اتش نشانی به محل نرسیده بودن و حتی تا ساعت ۷شب به خانواده ها خبر ندادن خدا کنه این مسولان یه روزی خودشون دچار همین مصیبت بشوند تا بفهمند مردم چه دردها ورنجها که میکشن از دست این مسولان بی تدبیر و نا کار امد

  3. گچساران گفت:

    عزیزم باید احتیاط کنند
    تند نرند

  4. احمد گفت:

    خدا رحمتش کناد

دیدگاه شما