یکشنبه 31 تیر 1397 - 10:23

قیمت بلیط پرواز تهران – یاسوج دو برابر شد (+عکس)

گروه اجتماعی- مدیر فرودگاه یاسوج در توجیه قیمت های بالای شرکت هواپیمایی آتا در گفت و گو با خبرنگاران از شناور بودن قیمت ها گفته بود.

به گزارش بویرنیوز، مدیر فرودگاه یاسوج در حالی از شناور بودن قیمت پروازهای هواپیمایی آتا محور تهران به یاسوج وگران شدن بلیط تنها در ساعات پایانی خبر داده بود که حالا این صحت اظهارات با یک جست و جوی ساده تکذیب می شود.

آنطور که جست و جو ها حکایت می کند، در سایت مرجع فروش بلیط هواپیمایی آتا، قیمت های پرواز یاسوج تهران و بالعکس روی قیمت 432 هزار تومان ثابت است و این در حالی است که قیمت پایه را شرکت آتا 170 هزار تومان اعلام کرده بود و حتی اگر برای چندین روز آینده هم بخواهید خرید بلیط انجام دهید باید بیش از دو برابر قیمت اول پرداخت کنید که اساسا با مفهوم شناوری در تضاد است و باید پرسید این چه شناوری است که فقط در یاسوج اینگونه عمل می کند

در سایت های چارتر نیز که باید قیمت ها ارزانتر باشد اما گویا قیمت های پرواز تهران و یاسوج حتی بالاتر از سایت خود شرکت آتا و رقم های نیم میلیونی و نیزدیک به این رقم است.

به گزارش بویرنیوز، البته اگر شناور بودن را به معنای ثبات قیمت و بالا رفتن قیمت ها در لحظه آخر بدانیم سخنان مدیر فرودگاه یاسوج و هواپیمایی آتا درست است اما آنچه اکنون مشاهده می شود ربطی به شناوری ندارد و ملا قیمت پایه پرواز به بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

به گزارش بویرنیوز، قیمت گذاری ارتباطی به مسئولان فرودگاه یاسوج ندارد و مرتبط با سازمان هواپیمایی و خود شرکت خدمات دهنده است اما صادق بودن با مردم و ارائه اطلاعات درست و صحیح به مردم می تواند در جلب اعتماد مردم اثرگذارتر باشد!

متاسفانه هواپیمایی آتا در روند قیمت گذاری هیچگونه توجهی به شرایط مردم نداشته و به این ترتیب با ادامه این روند استفاده از چارتر مسیر شیراز با در نظر گرفتن سایر هزینه های جانبی هم برای مردم به صرفه تر خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287676
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. كارشناس گفت:

    واقعا در خصوص اخبار مسير تهران ياسوج سايت وزين بويرنيوز صادقانه در جهت خدمت و ارائه سرويس ارزانتر و مفيد تَر هست واقعا جاي تأسفه كه بعد از سقوط در مسير قبلي همچنان دالان هوايي همان مسير هست اين وعده مسؤلاني است كه قول تغيير مسير را داده بودند

  2. هیچکاره گفت:

    حکام شهر ما باید شب که خونه نشستند یکم هم از هیاهوی روزانه و سیاسی خود بیرون بیایند وبه بعضی ظلمها که میکنند فکر کنن
    راستی بویر نیوز بهشون بگو که هنوز هم قیامت هست تمام نشده

  3. مژده گفت:

    واقعا که . مگه مردم روی گنج نشستن ؟ افسوس
    از مردم برای مردم. فراموش نشود

دیدگاه شما