شنبه 30 تیر 1397 - 20:46

حمله اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه به استاندار

گروه سیاسی- اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه در اعتراض به انتصاب فرماندار جدید این شهرستان به انتقاد تند از استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

به گزارش بویرنیوز،مسئول حزب اعتماد ملی شاخه کهگیلویه  با بیان اینکه اینها اعلام کردند که سیاستشان بر این است که نیروهای خود را از حوزه وزارت کشور به کار بگیرند و استاندار نیز گفته کسانی که در مجموعه وزارت کشور مامور هستند باید به محل ماموریت برگردند، گفت:الان مشخص شده که راست نگفته‌اند و حرف‌های خود را زیر پا گذاشتند و نیرو از حوزه بهداشت و درمان به حوزه وزارت کشور آوردند.

سید نعمت‌الله صدوقی افزود: نیرویی آورده‌اند که هنوز تجربه کافی در وزارت کشور ندارد و حتی در زیر مجموعه‌های وزارت کشور حضور نداشته است.

قائم مقام ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه با بیان اینکه متاسفانه این افراد از روی ناآگاهی و یا بی‌توجهی برخلاف روند سیاست‌های دولت عمل می‌کنند، گفت: اینها دارند کاملا برای دولت دشمنی ایجاد می‌کنند.

صدوقی ادامه داد: در رابطه با این نیرویی که به عنوان فرماندار کهگیلویه معرفی کردند با هیچ اصلاح طلب، اعتدال گرا و حامیان دولت و حتی با هیچ کدام از اعضای ستاد دکتر روحانی مشورتی نکردند.

وی با بیان اینکه ایشان یک چهره ناشناخته است، گفت: در یک حرکت کودتا مانند این حرکت را انجام دادند که این کار درستی نیست و اگر روند به این شکل پیش برود ما این وضعیت را نمی‌پذیریم.

محمود منطقیان نیز با نقد انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه گفت:در رابطه با فرماندار جدید آقای نیکبخت فعلا نظر خاصی نداریم و ارزیابی ایشان بستگی به روش کار و عملکردشان در آینده دارد،از این روی داوری در مورد او هنوز زود است.

وی با بیان اینکه شکل تودیع و معارفه بسیارنسنجیده و دور از تدبیر و زننده و ناپسند بود، افزود: البته از گروهی که اکنون سکان استانداری این استان را به دست گرفته‌اند و از تعامل و همفکری فاصله دارند و مدیریتی ضعیف و خود محورانه را در پیش گرفته‌اند و باوری به راه اصلاحات وحامیان دولت ندارند، بیش از این انتظار نیست.

این فعال سیاسی عنوان کرد: این گونه عزل و نصب نشان از نا کارآمدی استانداری دارد و چون گندِکارشان درآمده و همه را شگفت زده کرده سعی دارند با دروغ و بازی با کلمات کار ناشایست خود را توجیه کنند.

منطقیان با بیان اینکه این گونه تودیع و معارفه در هیچ زمانی اتفاق نیفتاده و سابقه نداشته و خود آقای نیکبخت (فرماندار جدید کهگیلویه) باید به چنین روش ناپسندی اعتراض می‌کرد و به آن تن در نمی‌داد، گفت: روشی دزدکی و شتابزده و بدون حضور شورای اداری در نظر هیچ عاقلی ستوده و پسندیده نبود و به همین دلیل کارکنان فرمانداری کهگیلویه ازشرکت در تودیع و معارفه‌ای شتابزده، نپخته و دور از احترام سرباز زدند و به روش کار استانداری اعتراض خود را نشان دادند.

وی عنوان کرد: به جرأت می توان گفت که در اثر مدیریت ضعیف و ناکارآمد کنونی، در هیچ دوره‌ای استانداری به این درجه از اُفت و ناتوانی و نارضایتی دچار نشده است، در هیچ دوره‌ای چنین نبوده که سکان دار استان تا این حد خود رای و دور از تعامل باشد و نیروهای شایسته و خدمتگزار مردم را بدون دلیل و بلکه از روی خود خواهی و بی تدبیری حذف و قربانی کنند و از مردم تا این حد فاصله داشته باشند.

منطقیان با بیان اینکه مطمئن هستم که این تیم ضعیف و ناکارامد که روز بروز بردامنه نارضایتی‌ها می‌افزایند ره به سلامت نخواهند برد و به زودی آثار نامبارک کارشان راخواهند دید، افزود: آنها با این روش و کارشان هرگز نتوانستند از اعتبار انسانی شایسته مانند آقای دکترعلی پوزش بکاهند بلکه با این روش وعملکرد، اعتبار و جایگاه خود را به چالش و پرسش گرفتند و ناتوانی و ناکارامدی خود را به اثبات رساندند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ککا گفت:

    اگر با تو هماهنگ بودند این حرفها را نمیزدی

  2. اصلاحات گفت:

    اصلاح طلبانی مثل منطقیان خیلی وقت هست که تاریخ مصرفشان تمام شده بهتر است که سکوت کامل اختیار کنند.

  3. اصلاح طلب گفت:

    یکی نیست بگه اقای منطقیان که بیش از ۲۰ساله با اقای لاهوتی و دارو دسته تان ادعای بزرگی و رهبر جریان اصلاحات کهگیلویه را دارین چه گِلی بر سر اون مردم و جریان در شهرستان زدین و چه قدمی در راه توسعه شهرستان برداشتین؟؟!!مگه غیر از این بوده که هر دوره سر لجبازی و ندانم کاری و فقط بصرف قومیت گرایی و منطقه گرایی خودت و اقای لاهوتی باعث شکست جریان سیاسی شدین که خودتونو در شهرستان سکاندارش میدانید؟!!عالیجنابان،منطقیان و لاهوتی و نوچه های سیاسیشون !بخدا توسعه شهرستان کهگیلویه به شعار دادن و مغلطه در فضای مجازی نیست بلکه نیازمند قدم علمی و عملی هستش..بنده
    شناخت چندانی از اقای نیکبخت ندارم ولی اونقدر این چند سال عملکرد شماها و مدیران و نیروهای گماشته ی شماها را دیدم که مطمئنم هر توانایی هم داشته باشند حداقلش اینه از عملکرد شما و نیروهایتان بهتر هست.

  4. گندمی گفت:

    دکتر نیکبخت چهر ه ای کارازماتیک علمی و سیاسی هست باید افتخار کنید که چنین انسانی داره عمرشو در کهگیلویه سپری میکنه
    راستی یک سوال این متن پر اشتباه را چ کسی برات نوشته ؟؟؟

  5. Kami گفت:

    اقای منطقیان عامل عقب افتادگی کهگیلویه فقط شما هستی و اقای لاهوتی که مثل دوتا بچه همیشه قهر میکنید و اصلاح طلبان کهگیلویه رو نابود کردید.شما سرت رو بزار توی لاک خودت مثل موقع انتخابات

  6. کهگیلویه بزرگ گفت:

    جناب صدوقی اگه واقعا صلاح مردم را میخواهی صبر پیشه کن اگر هم دنبال مطامع خود هستی هم بدو تا ببینم به کجا میرسی

  7. موردراز گفت:

    خیلی فشار بهت اومده
    مگه قراره باتو هم صحبت بشه
    مردمو شماها بدبخت کردید با ای سیاست بازیتون

  8. reza گفت:

    باسلام،مقصر اصلی احمدی نژاد هست.

  9. اطلاع دارم گفت:

    اصلاح طلبان زمانی که از کامرانی حمایت کردن فاتحشون را خواندیم ،خیلی مسخرست ،دوتا امتیاز بهیش دادن کنار اومد اگه این افراد برن مجلس دیگه چی میشه

  10. لنده گفت:

    در جواب ایشون ک گفتن اقای نیکبخت از حوزه بهداشت‌و درمان هستن،بهتره توضیح بدین کسانی بقول شما حوزه‌وزارت کشورن‌چ گلی بسرمردم کهگیلویه زدن؟؟درثانی،ایا کافی نیست بحثای سردسیری گرمسیری شماها؟ایا دیگه استان زرخیز چهارفصل ک. ب چیزی برای از دست دادن‌داره ک شماها هنوز دم از گرمسیر و سردسیر میزنین؟تبدیل شدیم به یه استان گرم‌وخشک‌و کویری،ضمناا شماهایی ک دلسوزین‌و دلواپسین میشه بفرمایین زمان انتخابات مجلستون چطور نسخه شفابخشی نتونستین برای خودتون بپیچین؟؟؟شرمتان باد از اینهمه نیروی گرمسیری ک در ادارات مرکز استان مث برادر خونی دارن درکنار بقیه کار میکنن ولی شماها فقط و فقط برای جبران عدم کفایتتون دست ب اختلافات قومی‌ومنطقه ای میزنین.اگه اینطوره نخود نخود هرکه رود خانه خود.استاندار قبلی فرزند استان بود ومردم بویراحمد ب چشم برادر و افتخار استان بهش نگا میکردن‌ولی انگار شماها برا انتصاب دکتر نیکبخت بویراحمدی خیلی بیقرارین؟واروم‌وقرار ندارین.بسه دیگه خواهشا این استان دیگه فرصت ازمون و خطا نداره دس بکشین از اینهمه اظهارنظر تفرقه برانگیز.

  11. روزگار بی منطق. گفت:

    تا حالا شنیدین بازی ناچکالی رو .باهم بازی میکنن یه وقت یکی کمتر گیرش میاد میگه من قبولم نیس .حالا چیزیش به ما ک نمیچسپه .اما ابرو سی ختو و طیفتو نهلشتیت .بار گرونی ره و بارتو

  12. امین گفت:

    درود بر منطقیان . واقعا این روش عزل و نصب به دور از اخلاق و معرفت بود. بابا به خدا این استاندار برای تبلیغات دره شهر ایلام داره تلاش میکنه و ادای ادم های مقتدر را در میاره، و متاسفانه تو استان هم یه عده افتادند دنبالش و ازش تعریف میکنند. چرا مدعیان پوشالی اصلاحات سکوت کرده اند. شهرستان کهگیلویه با وجود نماینده ای چون عدل هیچ گاه ارزش گذشته خود را باز نخواهد یافت. انصافا همین الان بیان بررسی کنند اگه نیکبخت یک صدم پوزش سواد بودجه ای و اقتصاد و مدیریت داشت

  13. صادق گفت:

    این تصمیم و شکل اجرای تعویض فرماندار بسیار بد و دور از احترام به مردم و سیاسیون هست اما جناب منطقیان شما دیگه معتمد مردم شهرستانتون نیستید چون شما اهل معامله و کاسبکاری سیاسی هستید و بهمین خاطر این مطلب شما در عمل منجر به تقویت استاندار میشه

  14. یاسر گفت:

    ایشون لیاقت نمایندگی مجلس و فراتر از اینارو دارن.کهگیلویه باید بخودش ببالد بخاطر چنین انتصاب پرافتخاری.اونم دکتر نیکبخت از منطقه فرماندار خیز بویراحمد یعنی دشتروم.

  15. ناشناس گفت:

    خود منطقیان عامل بدبختی اصلاح طلبان و کهگیلویه هستند

  16. ف.م گفت:

    درود بر منطقیان با بیان شیوا و منطق گرایشان .

  17. پرویز الهی گفت:

    آیا اصلاح طلبان و مدیران ضعیفشان تا کنون چه گلی به سر مردم کهگیلویه زده اند که حالا نگران مردم کهگیلویه شده اند؟این آقایان روزی در دادگاه عدل الهی پاسخگوی اعمالشان باشند.آیا دکان آقای منطقیان تعطیل شده است یا مردم کهگیلویه در خطرند؟این سوالی است که ایشان باید صادقانه پاسخ بگوید

  18. ارش گفت:

    خدا خودش به خیر کنه.بابا سخت نگیرین.استانداره.حتما صلاح دونسته.

دیدگاه شما