شنبه 30 تیر 1397 - 0:28

در سایه سکوت مسئولان؛ حیف و میل در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی – پیش تر مخاطبین بویرنیوز خبر از یک خورد و برد در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد داده بودند.

به گزارش بویرنیوز، پیگیری های خبرنگار ما نشان داد که متاسفانه ادعای مخاطبین سایت واقعیت داشته و مهمان سرای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که محلی برای اسکان کسانی بود که از مناطق دوردست استان به یاسوج می آمدند، با نظر یکی از مسئولان دانشگاه تغییر کاربری شده و برای اسکان خود و خانواده اش در نظر گرفته شده است.

منابع مطلع می گویند بیش از یک میلیارد ریال خرج بازسازی این ساختمان بزرگ برای اسکان این مدیر شده که در این شرایط مالی که بسیاری از بازنشستگان علوم پزشکی و نیروهای طرحی تحت فشار فراوان هستند، باید پرسید چه دلیلی برای این همه هزینه از جیب بیت المال برای یک مدیر وجود دارد.

متاسفانه آنگونه که انتظار می رفت رئیس دانشگاه و دستگاه های نظارتی توجهی به این امر نداشته و اراده ای برای مقابله با این گونه ویژه خواری ها نیز مشاهده نمی شود.

حداقل انتظار از رئیس دانشگاه پاسخ به افکار عمومی درباره اقدام یکی از مدیران خود در این خصوص است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287592
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رها گفت:

    انتخاب این موجود عجیب به عنوان معاونت …به اندازه کافی عجیب بود، حالا نوشابه بازکردن برای خودش هم قوز بالا قوز شده. اینها نتیجه جنایت اخلاقی بعضی نمایندگانه

  2. کارشناس گفت:

    واقعا باید به حال علوم پزشکی استان زار زار گریه کرد که به چه روزی افتاده است.

  3. حق گفت:

    متاسفانه خیلی از پرسنل مطالبات و حتی حقوق چند ماه دریافت ننموده اند ولی اینطوری حیف و میل می شود و کسی هم پاسخگو نیست .بویر جان درج نمایید.

  4. اکبری گفت:

    پس استاندار محترم و نظارتیها چرا ورود نمی کنند و کنترل نمی کنند که اینجوری بیت المال بیت الحال نشود.

  5. علی گفت:

    خدا وکیلی به عنوان یک خواننده اخبار سایت بویر این چه نفعی برای استان داره چرا در امور داخلی دستگاهها دخالت میکنید

    • Ali گفت:

      اتفاقا جز رسالت رسانه هاست که به این موضوعات بپردازه،این دخالت کردن نیست برملا کردن زیر پوست این شهر هستش که دارند از حقوق مردم و بیت المال سوء استفاده میکنن..

  6. مفید گفت:

    آخ از بخت مردم .علوم پزشکی به دست چه کسانی افتاده است .

  7. شلیه گفت:

    واقعا موجود عحیب وغریبی می باشد این موجود همه چیز را می خواهدکاش به مهمانسرا بسنده می کرد خود رییس را نا کار امد کرده ودر اینده خواهید دید

  8. بویراحمد گفت:

    این همه نهاد های نظارتی از حراست ، بازرسی ، تخلفات ، غیره چرا از بیت المال حراست نمیکنند. واقعا خون شهداء چه شد؟

  9. شهروند گفت:

    حالا کجایش را دیده ای وقتی پیش بالاترین مقام نظارتی این دانشگاه خبر از از اختلاس در مجموعه میرساند همه میگویند به تو چی؟

  10. مهدی گفت:

    حالا یکی اومد یه دستی به سر دانشگاه بکشه،فکر کنید چند سال هم اونجا اقامت داشته باشه با خودش که نمیبره..
    هر چیزی بودجه مربوط به خودش رو داره،از پول عمرانی دانشگاه که حقوق پرداخت نمیشه که شما میگید معوقات باید پرداخت بشه با این پول..!

  11. ناشناس گفت:

    دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بازیچه دست نمایندگانی شده که فقط به فکر منافع خود وطرفدارانشان هستند. خدا وپبغمبرو مردم هم در این بین فراموش شده.به خدا باید به حال دانشگاه علوم پزشکی زار زار گریست.

  12. اشنا گفت:

    مدیرجدیدمحیط زیست هم نیومده مبلمان و دکوراسیون خونه سازمانی روبا پول بیت المال تغییر داد ..بویرعزیزدرج کنید

  13. ناشناس گفت:

    اگر به اینصورت است که در گزارش آمده پس چرا سازمان بازرسی و یا نماینده سازمان بازرسی در دانشگاه ورود نمی کند و بررسی نمی کند ؟

  14. مهدی گفت:

    به هر حال باید یه جایی برای اسکان به ایشون میدادن،انتظار ندارین که بره تو یه جای درب و داغون زندگی کنه ،حالا اومدن اونجا رو بهسازی کردن این دیگه جار و جنجال نداره…
    یه خورده منطقی و واقع بینانه تر به قضیه نگاه کنید الکی داد و بیداد نکنید برا چیزی که حق ایشونه،شاید به خاطر کم کاری افرادی که قبلا مسئول بودن اونجا به این روز افتاده…
    اگه الان بهسازی نشه چهار روز دیگه اصلا نمیشه کاریش کرد.

  15. علی گفت:

    سلام
    چرا بعد از گذشت یک ماه از اعلام قبولی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی هنوز خبری از زمان مصاحبه نیست؟!!!
    لطفا پیگیری کنید

  16. همکار ستادی گفت:

    درود بر بویر نیوز همین آقای معاون یکسال هم بدون ردیف تشکیلاتی معاون بوده و حقوق و مزایای معاون فلان را گرفته که تخلف بوده؟!
    دانشجو هم هست که نمی تونه معاون باشه و این هم تخلفه؟!
    این خونه تخلف کوچکیه براشون؟!
    کنترل و نظارت تعطیله!!!

  17. دلسوز گفت:

    ضمنا همین آقا با وجود دانشجو بودن به طور کاملا غیر قانونی یکی از پست های معاونت حوزه ریاست دانشگاه را دارا میباشد و به اعمال نفوذ خود در سایه ریاست دانشگاه و حمایت نماینده محترم ادامه میدهد و یا بهتر است بگویم با حربه همان نماینده مجلس، رییس دانشگاه علوم پزشکی را غلام حلقه به گوش خود کرده.آقای استاندار، نماینده محترم ولی فقیه کی میخواهید ورود کنید! یعنی این آقای نماینده مجلس اینقدر قدرت دارد که زور استاندار و بقیه بهش نمیرسه و کل مدیران استان را داره بله قربان گوی خود میکند. واقعا جای تاسف دارد.

  18. حسن گفت:

    راستی کی بود که تو جلسه معارفه اش میگفت دیگران خوردند و بردند
    احتمالا ایشان قراره بخورن اما نمی برن!!!!

  19. اصغری گفت:

    در سایه بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولان علوم پزشکی این اتفاقات می افتد و گرنه کنترل می کردند که چنین نشود.

  20. ناشناس گفت:

    ایا کمک پرستاری در این استان هیچ صاحبی ندارد که عده ای دکانی راه انداخته اند و هر ماه 200 نفر تا 300 نفر ثبت نام میکنند. و با تشکیل گروه خانوادگی یه کلاس سوری ایجاد کرده اند و عده ای دختر و پسر محروم که از طبقات فقیر جامعه هستند نیز به امید اینکه بتوانند در دانشگاه علوم پزشکی استخدام شوند در این کلاس ها شرکت میکنند.
    تو را بخدا ایا 1400 نفر کمک پرستاری که در طی سال گذشته در استان ما اموزش داده شده اند کجا میتوانند استخدام شوند ایا بیمارستان های این استان طرقیت 1400 کمک پرستار را دارد .
    ما کمک پرستاران از سایت بویر نیوز خواهش داریم فکری به حال ما بیچاره های پا پتی بکند. که در یک سال گذشته از جیب ما عده ای سود جو بالغ بر 2 میلیارد سود برده اند .
    تورا بخدا جلوی سو استفاده این افراد را بگیرید.
    همینطور هر ماه 100 تا 200 نفر ثبت نام و کلاس تشکیل میدهند
    چون این افراد خودشان در دانشکده پرستاری مسول اند راه کار را بلد هستند . مرتب از هر نفر 3میلیون نهصد هزار تومان 3900000 تومان میگیرند و از قبل هر ثبت نامی 2میلیون ونهصد هزار تومان سود میبرند. همینطور تا فارغ اتحصیل بیکار کمک پرستاری به حدی زیاد شود که هیچ کس نتواند جایی قبول شود .
    مگر استان ما

  21. خسته گفت:

    با سلام خدمت همه همشهریان عزیزم بله بی عدالتی در خیلی از امور وجود دارد دفاع هم نمیخوام از کسی بکنم ولی در اساسنامه بیشتر ادارات دولتی وغیره دولتی شخص با داشتن شرایط تعریف شده در آن سازمان میتواند خانه سازمانی داشته باشد جز بسته های حمایتی از کارمندان میباشد.حالا اهم و اخص دارد😁

    • ناشناس گفت:

      مسئله فقط استفاده از منازل سازمانی نیست . البته که حق ایشان است. اما نمیخواسته که خونه بسازه که صد میلیون خرج کرده این مبلغ برای تعمیر خیلی بالاست آن هم برای منطقه ای محروم مانند کهگیلویه و بویر احمد با آن وضع بیمارستانها و مراکز درمانی که ظاهرشان اصلا زیبنده استان نیست. مگه میخواسته کاخ بسازه که این مبلغ رو برای تعمیر صرف کرده آن هم در شرایطی که سفارش موکد مقام رهبری بر ساده زیستی و عدم دست درازی مسولان به بیت المال است

  22. ناشناس گفت:

    تقصیر احمدی نژاده

  23. فرياد گفت:

    وقتي نماينده مجلس دكوري باشه مديريت ميوفته با همچين ادمايي

دیدگاه شما