سه شنبه 26 تیر 1397 - 22:58

واکنش ستار هدایت خواه به مطلب بویرنیوز

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته کرامت در جمع خبرنگاران از حضورخادمین حرم مطهر امام رضا (ع) همراه با پرچم، اقلام و کالاهای متبرک به استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایت خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه گاهاً گفته می‌شود که این فعالیت‌ها رنگ و بوی سیاست دارد، اظهار کرد: حدود پنج سال است که این فعالیت‌ها در استان برگزار می‌شود و از طرفی در حکم مقام معظم رهبری برای انتصاب آیت‌الله رئیسی و فرمان هفت بندی که در آن حکم آمده است، مقام معظم رهبری بر خدمات رسانی به مستضعفین و محرومین تاکید داشتند و بعدآ با همفکری کارشناسان و صاحب‌نظران طرحی را برای خدمات رسانی به مردم طراحی کردند.

وی افزود: همواره در جلسات و همایش‌های خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) آیت‌الله رئیسی بر روی این مسئله که نباید هیچ استفاده گروهی، شخصی و سیاسی از این فعالیت‌ها کرد و همچنین در ارائه خدمات هیچ ملاحظه قومی، شخصی و سیاسی نمی‌شود.

هدایت‌خواه ادامه داد: با همکاری خیرین تاکنون خدمات زیادی به مردم محروم و مستضعف ارائه داده شده است و یک نوع ناسپاسی است که اینگونه حرف‎ها زده شود که در حین حال کسانی که از این صحبت‌ها می‌کنند، مکافاتش را در این دنیا خواهند دید، کما اینکه تاکنون هم دیده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌ها آستان قدس رضوی در مناطق محروم به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ شائبه‌ی سیاسی وجود ندارد و تاکنون همچنین چیزی اتفاق نیفتاده و از این به بعد هم تلاش می‌شود که فعالیت‌های دفتر آستان قدس رضوی در استان رنگ و بوی سیاست نگیرد و ما از همین جا از همه گروه‌های سیاسی و افراد مختلف می‌خواهیم که برای خدمت رسانی به محروم هر کاری که از دست‌شان بر می‌آید، انجام دهند.

پیش از این بویرنیوز، در پاسخ به مطالبه افکار عمومی و درخواست تعداد زیادی از مخاطبین مبنی بر شائبه سیاسی و انتخاباتی بودن نحوه توزیع بسته های آستان قدس رضوی، به انتشار مطلبی در این خصوص پرداخت که البته هدایت خواه به جای پاسخگویی به این مطالبه مردم و مخاطبان، شکایت از بویرنیوز را ترجیح داد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    نباتهای رییسی براش کاری نکرد که برای. هدایتخواه معجزه کند خخخخخخت

  2. ناشناس گفت:

    اگر پنج سال تو استان اجرا میشه پس چرا مردم حسش نمی کردند و نمی دیدند

  3. محمدیاسوج گفت:

    شماها همه چیزوبه سیاست گره زده اید

  4. اصلاحات گفت:

    سال آینده که رای گیره مشخص می شه که موضوع چیه

  5. محمدي اصل گفت:

    ٨ سال نماينده بودي و ٥ سال حكم آستان قدس هيچ كاري نكردي حالا كه نزديك انتخابات شده سر و كلت پيدا شده؟؟؟!!!

  6. معین گفت:

    آخه کی به هدایت خواه رای میده .

  7. ناشناس گفت:

    مردم زود قضاوت نکنید خدا از حال همه آگاهه،اگه قرار باشه هرکی کمکی کرد بگیم شائبه سیاسی داره باید هیچکس به فقیری کمک نکنه ،واقعا تاسف آوره

  8. دنا گفت:

    فکرشو کنید که ستار هدایت خواه نماینده بشه؟!😕😕البته ک امکانش صفر هست و هیچ جای نگرانی نداره😊✌

  9. ستاره گفت:

    اقای هدایتخواه شما وامثال شماها خیلی از نام نظام و دین و اماما استفاده شخصی میکنین و هر جا منافع شخصیتون باشه یه جوری به این مسایل ربطش میدین.مردم دیگه سواد سیاسیشون بالا رفته و حنای شماها دیگه هیچ رنگی نداره.ما دیگه نمیخوایم اینده استان رو به دست شماها بدیم که به چند دهه قبل برگردیم .

  10. کاظم اصلاحات گفت:

    اگرراست میگویی که رنگ وبوی سیاسی ندارددرانتخابات سال اتی شرکت نکن تامعلوم بشه که داری کارمعنوی انجام میدی انوقت است که مانوکرت هستیم.وماهمیشه دست به دامان امام رضابوده وهستیم.ولی بدان که رئیسی ایت الله نیست همینکه میفرمایی ایت الله رئیسی معلومه که رنگ وبوی دیگری دارد

  11. بویراحمد سفلی گفت:

    انشاالله هدایت خواه پیروز میشود

  12. علی گفت:

    ان شالا که هدایت خواه به راه راست هدایت شود

  13. ناشناس گفت:

    مردم خودشون میرن مشهد زیارت امام رئوف لازم نیست شما کاروان تشکیل دهید و هزینه کنید برای گردشگری ئ به ریش مردم بخندید

  14. علی گفت:

    سلام خلایق هرچه لایق…..تا حالا هرچه مشکل در ادارات استان پیش میاد از رابطه بازی وسفارشات نمایندگان است..خدا میداند تنها مردی که آخرت خود را با دنیا عوض نکرده جناب دکتر هدایتخواه میباشد.

  15. فقاهتی گفت:

    انشاالا موفق شوی

  16. سقاوه گفت:

    مگه ديگر انساني نيست به جز هدايت كه كمكهاي استان قدي رضوي راتقسيم كنه مگه اداره بهزيستي كارش چيه

  17. شهریار گفت:

    آقای هدایت خواه واقعا تقوای شخصی و فردی دارد و هدفش انتخاباتی نیست، اگرچه تقوای سیاسی و جناحی ندارد و البته دلایل خودشان را دارند ولی حالا که وارد این موضاعات خیریه شدند بهتر است وارد عرصه های انتخاباتی نشوند چون بخشی از رای محرومین و بویژه روستاییان به خاطر همین کمک ها، به ایشان اختصاص می یابد که صحیح نیست.

دیدگاه شما