سه شنبه 26 تیر 1397 - 11:13

عذرخواهی نماینده ویژه رهبری از مردم کهگیلویه و بویراحمد بخاطر یک پروژه!

نگرانی مردم ما این است که چرا پروژه منتسب به مقام معظم رهبری این قدر طولانی شده است.

عدل هاشمی پور در حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری: نگرانی مردم ما این است که چرا پروژه منتسب به مقام معظم رهبری این قدر طولانی شده است.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری، مهندس هاشمی پور و مسئولان استانی از جاده پاتاوه_دهدشت بازدید و پیگیر روند پیشرفت این پروژه شدند.

به گزارش بویرنیوز، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جلسه بررسی جاده پاتاوه دهدشت در محل پروژه گفت: به لطف و نظر ویژه مقام معظم رهبری پروژه های متعدد و عظیمی در سطح کشور در حال اجرا و به بهره‌برداری رسیده اند اما جاده پاتاوه _ دهدشت زمان بسیار طولانی طی کرده و تا اتمام کار زمان زیادی نیاز دارد که مردم از این بابت نگرانند.

هاشمی پور با تاکید بر لزوم برنامه زمانبندی جامع برای سریعتر به بهره‌برداری رسیدن این مسیر بسیار مهم ارتباطی اظهار داشت: بازنگری در کارهای مهندسی به همت مهندسین مشاور نیاز ضروری و در این باره از جناب مهندس فیلی انتظار بیشتری دارم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی افزود: تونل ها و پل های خاص جاده، گلوگاه اصلی پروژه هستند و پیشرفت فیزیکی آن نیازمند همکاری بیشتر مسئولان و توجه جدی پیمانکاران است و با اضافه کردن اکیپ های راهسازی و حل ریشه ای مشکلات قرارگاه، شاهد سرعت کار و روند اجرایی بهتر پروژه خواهیم بود.

هاشمی در پایان اظهار داشت: چاره کار و تنها راه نجات و امید به اتمام کار برگزاری یک نشست در تهران با حضور نماینده ویژه دفتر مقام معظم رهبری، سردار عبدالهی رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیا، مهندس فیلی، اینجانب و نماینده ای از پروژه برگزار گردد.
مهندس شمعی نماینده ویژه دفتر مقام معظم رهبری در این نشست اظهار داشت: به دلیل طولانی شدن پروژه از مردم عذرخواهی می کنم و برنامه ریزی درست و کامل با قابلیت اجرایی را به جد خواهانم چرا که بنا به استنادات وزارت راه این پروژه می بایست در سال 97 به اتمام برسد.

مهندس شمعی افزود: دفتر مقام معظم رهبری در جهت به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر این راه ارتباطی، آمادگی کامل دارد و از پیشنهاد نماینده کهگیلویه استقبال و حمایت می کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما