سه شنبه 26 تیر 1397 - 10:52

تایید خبر بویرنیوز/پلی که بعد از 15 سال در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بدون کیفیت و امنیت افتتاح شد!(+عکس)

چون نمیتوانستیم امنیت پل را تایید کنیم در مراسم افتتاح حاضر نشدیم.

گروه اجتماعی- چون نمیتوانستیم امنیت پل را تایید کنیم در مراسم افتتاح حاضر نشدیم.

به گزارش بویرنیوز، شهردار یاسوج در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پل سوم بشار با عمر حدود ۱۵ ساله دارای ابنیه ای سست و ضعیفی است که احتمال خطرات را بالا می برد و از طرف دیگر از لحاظ ترافیکی دارای مشکلاتی است که سعی می کنیم با همکاری پلیس راهور ، با انجام اقدامات و طرح های مشکلات ترافیکی این پل را برطرف نماییم.

بویرنیوز پیش از این به موضوع کیفیت و دوام پل سوم بشار پرداخته بود.

این پل که پایه های آنمدت ها پیش کار شده و الان با گذشت 15 سال از زمان شروع تنها فاز اول آن به بهره برداری رسیده است دارای ایرادات اساسی است که جا دارد بابت اجرای آن از مردم عذرخواهی شود.

همانطور که شهردار یاسوج هم تایید کرده است این پل که قریب به 15 سال از عمر آن می گذرد و عملاً بخش زیادی از عمر مفید آن هم بدون کارایی به زوال رفته، دارای ابنیه ضعیف و سست است.

از سوی دیگر نحوه اجرا و نقشه پل بدون اینکه نگاه و عینک مهندسی لازم باشد ایرادات جدی در خود دارد.

افتتاح فاز اول بدین شکل اگر چه برای خاتمه دادن به یک خواسته 15 ساله مردم یک مرکز استان بود اما با عرض تاسف و با این شرایط باید گفت افتتاح نشدن آن چه بسا بهتر از بازگشایی آن بود.

نحوه کار پل در ماه های اخیر و تقدم سرعت بر کیفیت هم مساله ای بود که به خوبی به چشم می آمد و با یک بار گذر از روی این پل به خوبی اثرات آن قابل مشاهده است.

به گزارش بویرنیوز، به جرات میتوان گفت اجرای همچین پلی برای یک مرکز استان، توهین به مردم است، مسئولانی توان اجرای یک پل برای یک مرکز استان را هم نداشته اند و پس از 15 سال موفق به افتتاح یک فاز آن شدند باید از مردم عذرخواهی کنند و کنار بروند.

دولت نیز بی تقصیر نیست، استانی که 25 درصد نفت و گاز کشور را تامین می کند، منابع کشاورزی، طبیعی و آب خوبی دارد چرا باید برای ساخت همچین پلی اینهمه سال انتظار بکشد و در نهایت نیز یک کار بی کیفیت به مردم آن تحمیل شود؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    شیراز 2ماهه پلی دوبرابر بزرگتر از این با کیفیت عالی میسازه اونوقت ما….

  2. کامیار گفت:

    واقعا برای خومون متاسفیم .که بعداز افتتاح پل فهمیدن این پل استاندارد نیست

  3. سید علی خامنه ای عشق است گفت:

    مرد تدبیر و لحظه های سخت.
    مرد عمل و اندیشه های سالم.
    دکتر مقدم شهردار زحمتکش و دستپاک ومردمدار پایتخت طبیعت ایران

  4. یاشاقاسم گفت:

    بگو یید آی مسولین بی خاصیت که فقط دنبال پست ومقام هستید یه نگاهی هم به پل های شیراز واصفهان بغل دست خود بروید. بیندازید دورتر هم نمی خواهد زحمت بکشید بروید ببینید. و خجالت بکشید فقط دنبال پست ومقام هستید با این پل مسخره تون

دیدگاه شما