یکشنبه 24 تیر 1397 - 15:55

ظلم سنگین رئیس بنیاد شهید کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد

عباس نورمحمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی استان به بیش از 97 هزار و 766 نفر افزایش یافت که 320 هزار نفر جمعیت استان تحت پوشش این سازمان است، که این رقم حدود 50 درصد از جمعیت کل استان را شامل می‌شود.
به گزارش بویرنیوز، نورمحمدی افزود: تعداد 4 هزار و 766 راننده اداره کاری، 11 هزار و 5 کارگر، 524 خادمین مساجد و 170 کارفرما و 3 نفر زنبوردار زیرپوشش خدمات تأمین اجتماعی استان هستند و همچنین 543 نفر از این سازمان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.
وی تصریح کرد: 12 هزار و 98 نفر تعداد بیمه‌شدگان مستمری‌بگیر اصلی و اعضای تحت پوشش است که سال گذشته 202 میلیارد تومان در قالب قرارداد کوتاه‌مدت و بلندمدت به مستمری‌بگیران پرداخت شد.
وی بابیان اینکه درمان یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید و سازمان تأمین اجتماعی استان است، گفت: کمک‌هزینه پروتز و اروتز، ازدواج، سفر، بارداری، کفن‌ودفن، حق مسکن، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در این سازمان پرداخت می‌شود.
نورمحمدی بابیان اینکه رضایت‌مندی مردم باید سرلوحه کار مسئولین استان قرار گیرد، اظهار داشت: به‌منظور جلب رضایت بیمه‌شدگان این سازمان طرح ارائه دفترچه تأمین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری و به‌صورت کارت هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: بخشودگی جرائم کارفرمایان یک حرکت و رویکرد اساسی در راستای شعار مقام معظم رهبری و حمایت از تولید ملی است، به‌طوری‌که شهرداری دهدشت 3 میلیارد تومان از زمان رژیم طاغوت تا کنون به این سازمان بدهکار بوده و در جریان این طرح قرارگرفته است.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احداث بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی یاسوج در مدت 40 ماهه، گفت: سال 95 این پروژه تجاری و تفریحی با میزان سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان و مساحت 95 هزار مترمربع زیربنا در یاسوج کلنگ زنی شد، اما به دلایلی که درشان مسئولین کشوری نیست راکد ماند.
نورمحمدی افزود: آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وظیفه داشت که این پروژه را انجام دهد، اما به دلیل اینکه در هنگام کلنگ زنی از ایشان دعوت نشد الآن برای آغاز این پروژه کارشکنی می‌کند که این دلایل منطقی نیست.
وی تصریح کرد: این آقایان ظلم به مردم کهگیلویه و بویراحمد و بی‌حرمتی به دولت تدبیر و امید کرده‌اند و هم بی‌حرمتی به استان کهگیلویه و بویراحمد شده است، اگر زیرمجموعه بنیاد شهید ایشان را برای کلنگ زنی دعوت نکرده، باید از آن‌ها گلایه کند، متاسفانه این پروژه استان اکنون به کما رفته است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بیان داشت: 3 هزار نفر در این پروژه اشتغال پیدا می‌کنند و کمک بسیار بزرگی برای استان است، پروژه‌ای که باید رو به اتمام باشد پیشرفت فیزیکی آن صفر است، در غیر تکمیل این پروزه از موسسه اقتصادی کوثر شکایت می‌کنیم و نمی‌توانند این پروژه را لغو کنند.
نورمحمدی تصریح کرد: نمایندگان استان در مجلس کمک کنند تا بنیاد شهید کشور به وظایفش عمل کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. به دنبال حقیقت گفت:

    ننگ باد

  2. به دنبال حقیقت گفت:

    با سلام
    بیشترین ظلم را خود مردم استان ما در حق خودشون کردن
    همیشه کسی که تو انتخابات ریاست جمهوری تو استان ما بیشترین رای رو آورده قبول نشده کاش یکم فکر میکردیم با خودمون پس حالا هم باید منتظر بمانیم
    تا
    جناب رئیسی رئیس جمهور بشه بعد ….
    از ماست که بر ماست

  3. محمدامین گفت:

    کاش مردم استانمون فهیم تر بودن و در انتخاب رییس جمهور و بالاخص نماینده مجلس و شورا افراد کاربلد و صالح رو انتخاب میکردن تا بتونن از حق مردم دفاع کنن

  4. ناشناس گفت:

    دولت تدبیییییرررررررررر و امممممممممممیییییید

  5. ناشناس گفت:

    خدا ازت نگذره
    #رییس#بنیادشهید

  6. سجادحسيني گفت:

    دولت تدبير واميد مگه حرمتي هم داره؟؟؟؟؟

  7. مطلع گفت:

    نورمحمدی خودش طبق کدامین ضوابط خواهرزنشو در کارگزاری گچساران و بقیه آشناهاشو در بدنه تامین اجتماعی با رایزنی و به صورت نیروی شرکتی وارد کرده که داره نماینده رهبر در امور ایثارگران و نماینده رئیس جمهورو در اذهان مردم مسموم میکنه

  8. کارمند گفت:

    کدوم خدمات درمانی ،درهمین بیمارستان شهدای گمنام به اصطلاح رتبه اول و رایگان 90درصد دارو و آزمایشات را در بیرون از بیمارستان وباهزینه بیمار انجام میشود ودر ثانی پذیرش در بیمارستان به سختی و زدوبند انجام میشود

  9. ناشناس گفت:

    هر چه بر سر ملت ایران بیاورند حق آنهاست
    اگر فردا همین نابغه تشریف بیاورند استان از یک هفته پیش تر به استقبالش می رویم

  10. فرزند بویر احمد گفت:

    ایقد مسئولین ظلم ومو کردنه یو خو هیچه

دیدگاه شما