یکشنبه 24 تیر 1397 - 7:54

راه اندازی میز خدمت بهزیستی استان/ بهبود فرایند خدمات رسانی

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی میز خدمت بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سید علیرضا موسوی امجد در گفتگو بامهر افزود: با توجه به اهمیت پوشش خدماتی به ارباب رجوع، تحقق حقوق شهروندی و هدفگذاری ها در این بخش، میز خدمت بهزیستی استان در هفته بهزیستی به شکل مطلوبی فعال و پوشش خدماتی مناسبی به جامعه هدف انجام خواهد شد.

موسوی امجد با اشاره به اهمیت میزخدمت و کمک به فرایند خدمات دهی به ارباب رجوع، ابراز داشت: در همین راستا با برنامه ریزی مناسب و ایجاد اتاق خدمت در ورودی ساختمان، ارائه خدمات، فعالیت ها و اقدامات مربوطه توسط متولیان میز به جامعه هدف عملیاتی می شود.

موسوی امجد با تاکید بر اهمیت موقعیت میز خدمت در بهزیستی مرکز استان، گفت: با توجه به اینکه معلولین عمده جامعه هدف بهزیستی هستند، برای تسهیل در رفت وآمد و کمک به پاسخگویی بهتر این محدوده در ورودی مجموعه ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین تجهیز میز خدمت بهزیستی نیز محقق شد.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: با هدف ارتباط بهتر مدیریت بهزیستی، حضور مدیرکل در میز خدمت و پاسخگویی به جامعه هدف نیز از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

موسوی امجد با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت دیوار حائل محدوده بین دانشگاه یاسوج و بهزیستی، گفت: عملیات تکمیل طرح این بخش از محوطه نیز در دست اقدام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام.يه خبر خوب بنويسيد اخه ميز خدمت هم خبر ميشه

دیدگاه شما