چاپ این برگه

ویدئوی پر حاشیه از طرح انتقال آب کهگیلویه و بویراحمد/ مسئولان شفاف سازی کنند(+فیلم)

گروه اجتماعی- در روزهای اخیر ویدئویی با عنوان انتقال آب کهگیلویه و بویراحمد به سایر شهرها به سرعت در حال انتشار است.


به گزارش بویرنیوز، انتشار ویدئویی از پروژه انتقال آب شهر یاسوج به سایر استان ها واکنش های زیاد و بسیار منفی مردم کهگیلویه و بویراحمد را برانگیخته است.

این ویدئو در کنار تصاویر پروژه انتقال آب، گریزی هم به نبود آب در مناطق مختلف استان زده است و اینطور توجیه کرده وقتی خودمان غرق در مشکلات هستیم چرا باید دیگران را مقدم بر خود بدانیم.

به گزارش بویرنیوز، آب منطقه ای استان تا کنون به صورت رسمی به این موضوع نپرداخته و همین بی تفاوتی مسئولین به دغدغه مردم، موجب بروز نارضایتی هایی شده است.

البته که آب را نمیتوان محدود کرد، به ویژه در شرایط بحرانی، باید به کمک استان ها و شهر های همسایه رفت و این علاوه بر وظیفه انسانی و اخلاقی، وظیفه ملی ما نیز هست.

سخن مردم ایسنت که وقتی شهرها و روستاهای خودمان با تنش آبی شدید روبرو هستند و سدی که سالها از کلنگ زنی آن می گذر هم مشخص نیست کی به سرانجام برسد و مشکلات آب مردم خود استان به قوت خود پا برجاست آیا صلاح نیست ابتدا مشکل در این استان حل شود سپس با آغوش باز کمک به استان های همجوار را قبول کرد؟

به گزارش بویرنیوز، آب منطقه ای باید به صورت شفاف در این خصوص با مردم سخن بگوید و این عدم واکنش مناسب که خود منجر به پخش بیش از پیش شایعات و نارضایتی مردم می شود را کنار بگذارد.