چاپ این برگه

رسول منتجب نیا: قائم مقام «اعتماد ملی» هستم / هیچ‌گونه تغییری در ارکان حزب صورت نپذیرفته / جلسه ای که الیاس حضرتی تشکیل داد، غیرقانونی بود

رسول منتجب‌نیا خطاب به اعضای حزب اعتماد ملی در سراسر کشور پیامی صادر و تاکید کرد که هیچ‌گونه تغییری در ارکان حزب اعتمادملی صورت نپذیرفته است.

به گزارش «بویرنیوز»، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌ الله الرحمن‌ الرحیم‌

اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و اعضای محترم حزب در سراسر کشور خواهران و برادران عزیز

سلام علیکم. چنان‌که‌ استحضار دارید این‌جانب به‌حکم وظیفه قانونی قائم مقام دبیرکل، مصرح در ماده ۱۹ بند ۱ و ۶ اساسنامه و ماده ۲ آیین‌نامه شورای مرکزی و با تاکید دبیرکل محترم حزب، در نامه مورخ ۹۷/۴/۶ شما عزیزان را برای حضور در جلسه مورخ ۹۷/۴/۲۲ جلسه‌ شورای مرکزی دعوت کردم و امید داشتم این جلسه نقطه عطفی در راستای‌ انسجام، همدلی و وحدت اعضا و فعال‌تر شدن حزب باشد، اما متاسفانه آقای الیاس حضرتی بدون داشتن هیچ‌گونه مسوولیت و ماموریتی‌، پس از اعلام دعوت این‌جانب اعضای شورای‌ مرکزی‌ را برای حضور در جلسه غیرقانونی مورخ ۹۷/۴/۱۵ دعوت کرد و به‌رغم تلاش وافر و تاکید ایشان و همراهان وی، در جلسه بی‌اعتبار مزبور تنها ۲۴ نفر صاحب حق رای شرکت کردند و لیکن به‌سرعت از طریق رسانه ها مصوبات غیرقانونی در جلسه غیرقانونی را به عنوان امر قطعی اعلام کردند.

نظر به‌این‌که تلاش‌های این‌جانب همواره در طریق‌ ایجاد وحدت و جلوگیری از انشقاق و اختلاف بوده است و با توصیه دبیرکل محترم تلخی‌ها و جفاها و سختی‌ها را متحمل شده‌ام و از سویی گزارش آن جلسه غیرقانونی از طرق مختلف از جمله بازرسان رسمی حزب به مراجع قانونی ارسال شده و به‌زودی اعلام نظر خواهند کرد.

از این‌رو ضمن عذرخواهی از خیل عظیم اعضای‌ محترم حزب در سراسر کشور اعلام می دارم:

۱. جلسه شورای مرکزی قانونی اعلام شده (جمعه ۴/۲۲) تا اعلام نظر مراجع قانونی به‌تعویق خواهد افتاد تا خدای‌ نکرده منجر به‌برخی منازعات غیرقابل پیش‌بینی و تبعات جبران‌ناپذیر نشود.

۲. با عنایت به آنچه که عرض‌ شد هیچ‌گونه تغییری در ارکان حزب صورت نپذیرفته و احدی حق کم‌ترین تغییر و تبدیل و حتی تغییر جلسات را نخواهد داشت.

ان‌شاءالله این حزب فراگیر در آینده‌ای نزدیک از همه بحران‌ها واختلافات عبور خواهد کرد.

با تشکر

قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی

رسول منتجب‌نیا»