سه شنبه 19 تیر 1397 - 1:38

رسول منتجب نیا: قائم مقام «اعتماد ملی» هستم / هیچ‌گونه تغییری در ارکان حزب صورت نپذیرفته / جلسه ای که الیاس حضرتی تشکیل داد، غیرقانونی بود

رسول منتجب‌نیا خطاب به اعضای حزب اعتماد ملی در سراسر کشور پیامی صادر و تاکید کرد که هیچ‌گونه تغییری در ارکان حزب اعتمادملی صورت نپذیرفته است.

به گزارش «بویرنیوز»، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌ الله الرحمن‌ الرحیم‌

اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و اعضای محترم حزب در سراسر کشور خواهران و برادران عزیز

سلام علیکم. چنان‌که‌ استحضار دارید این‌جانب به‌حکم وظیفه قانونی قائم مقام دبیرکل، مصرح در ماده ۱۹ بند ۱ و ۶ اساسنامه و ماده ۲ آیین‌نامه شورای مرکزی و با تاکید دبیرکل محترم حزب، در نامه مورخ ۹۷/۴/۶ شما عزیزان را برای حضور در جلسه مورخ ۹۷/۴/۲۲ جلسه‌ شورای مرکزی دعوت کردم و امید داشتم این جلسه نقطه عطفی در راستای‌ انسجام، همدلی و وحدت اعضا و فعال‌تر شدن حزب باشد، اما متاسفانه آقای الیاس حضرتی بدون داشتن هیچ‌گونه مسوولیت و ماموریتی‌، پس از اعلام دعوت این‌جانب اعضای شورای‌ مرکزی‌ را برای حضور در جلسه غیرقانونی مورخ ۹۷/۴/۱۵ دعوت کرد و به‌رغم تلاش وافر و تاکید ایشان و همراهان وی، در جلسه بی‌اعتبار مزبور تنها ۲۴ نفر صاحب حق رای شرکت کردند و لیکن به‌سرعت از طریق رسانه ها مصوبات غیرقانونی در جلسه غیرقانونی را به عنوان امر قطعی اعلام کردند.

نظر به‌این‌که تلاش‌های این‌جانب همواره در طریق‌ ایجاد وحدت و جلوگیری از انشقاق و اختلاف بوده است و با توصیه دبیرکل محترم تلخی‌ها و جفاها و سختی‌ها را متحمل شده‌ام و از سویی گزارش آن جلسه غیرقانونی از طرق مختلف از جمله بازرسان رسمی حزب به مراجع قانونی ارسال شده و به‌زودی اعلام نظر خواهند کرد.

از این‌رو ضمن عذرخواهی از خیل عظیم اعضای‌ محترم حزب در سراسر کشور اعلام می دارم:

۱. جلسه شورای مرکزی قانونی اعلام شده (جمعه ۴/۲۲) تا اعلام نظر مراجع قانونی به‌تعویق خواهد افتاد تا خدای‌ نکرده منجر به‌برخی منازعات غیرقابل پیش‌بینی و تبعات جبران‌ناپذیر نشود.

۲. با عنایت به آنچه که عرض‌ شد هیچ‌گونه تغییری در ارکان حزب صورت نپذیرفته و احدی حق کم‌ترین تغییر و تبدیل و حتی تغییر جلسات را نخواهد داشت.

ان‌شاءالله این حزب فراگیر در آینده‌ای نزدیک از همه بحران‌ها واختلافات عبور خواهد کرد.

با تشکر

قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی

رسول منتجب‌نیا»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287181
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما