چاپ این برگه

آقای تاجگردون به این دو دلیل دیگر ادعای بویراحمدی نکنید

علی فرهادی – همه مردم استان در روزی که شما به منظور جذب آرا خود را میرشکار باشت و گچساران معرفی کردید به این نتیجه رسیدند که از کمبود منزلت و حریت در وجودتان رنج می‌برید و آن چیزی را که ادعا می‌کنید خلا بزرگ زندگیتان می‌باشد و البته سناریوی معرفی جنابعالی به عنوان معمار و ناجی اقتصاد ایران مضحک‌ترین برنامه‌ای بود که شما و دوستان رسانه ایتان طراحی کردند و خواستند با مصادره نمودن اقتصاد ایران به نام حضرت عالی و با ایجاد شخصیت سازی کاذب، شما را در ذهن مردم باشت و گچساران بزرگ نمایند که از بخت بد به یک باره اقتصادی که شما معمارش بودید فرو ریخت و بر سر ملت مظلوم ایران آوار گردید.
فلذا، چیزی که مردم فهیم و نکته دان استان را رنج می‌دهد دوگانگی در رفتار حضرت عالی است که از یک طرف در محافل و مجالس شهر یاسوج خود را یک فرد کاملاً بویراحمدی معرفی می‌کنید و با رفتارهای عوام فریبانه اقدام به انشقاق و اختلاف در دیگر حوزه‌های انتخاباتی به ویژه بویراحمد و دنا می‌نمایید و برای انحراف اذهان عمومی از حقوق مردم بویراحمد سخن می رانید و تا جایی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق استیضاح وزیر در وصف دنا شروه خوانی می‌کنید و از طرف دیگر در بحث استانی شدن بودجه نفت که حق مردم است و با ۲۳۷ رای موافق در مجلس هم مصوب گردیده و مشروح مذاکرات آن هم موجود است و نیز رئیس محترم قوه مقننه در مکاتبه خود به آن پرداخته و اجرای مصوبه‌ی مذکور را هم بلامانع اعلام نموده را در عین قانون گریزی نادیده می‌گیرید و در راستای تضییع حقوقم استانی‌های خود به خصوص مناظق کمتر توسعه یافته درنگ نکرده و می‌خواهید میرشکاری خود را برای باشت و گچساران با پایمال نمودن حقوق دیگران اثبات نمایید.
برادر من: این شکاری که شما به دنبالش می‌دوید و یا آن را در انحصار خود می‌بینید دیگر متعلق به همه‌ی مردم استان است و فعلاً پای دیگر نماینده و مردم بویراحمد بر خرخره‌ی آن قرار دارد.
برادر عزیز: به دو دلیل خواهش می‌کنیم منبعد شما ادعای بویراحمدی بودن نداشته باشید.
۱- برای بویراحمد افتخاری محسوب نمی‌شود ۲- نمی‌خواهیم این افتخار نصیب شما شود.
و در ضمن دیگر بار برای دنا هم شاهنامه خوانی نکنید. می دانیم شما می‌فهمید که مردم بویراحمد روحیه‌ی سلحشوری را دوست دارند بنابراین فریاد ان الحق سر ندهید و احساس مردم را به بازی نگیرید و اندکی با صداقت رفتار کنید و می دانیم که به اندازه یک گام هم برای مردم ما حرمت قائل نیستید.
دنا تو شاهد باش: که آقای تاجگردون در عمل برخلاف شعارهایش اقدام می‌کند.
دنا تو شاهد باش: که آقای تاجگردون در مصادره حقوق بویراحمد کوتاهی نکرده و اگر نکرده از دستش برنیامده است.
دنا تو شاهد باش: وقتی که پرواز تهران یاسوج در ارتفاع ۳۸۰۰ متری سقوط کرد آقای تاجگردون بیش از آنکه به امداد رسانی و آلام درد مصیبت دیدگان فکر کند به راه اندازی یک شوی سیاسی می‌اندیشید.
دنا تو شاهد باش: که آقای تاجگردون در روز تشیبع جنازه‌های پرواز هواپیمای آسمان در تالار ستاره‌ی شهر یاسوج در جشن شادی به دوستانش سان می‌داد.
برادر گرامی: اگر چنین نبود در خصوص فرودگاه یاسوج تا قبل از سانحه هوایی پرواز ۳۷۰۴ یک بیانیه، مکاتبه و یا درخواست از شما که در واقع علاقه زیادی هم به رسانه‌ای شدن دارید منتشر می‌گردید.
آقای برادر: آیا می دانید اینکه در تاریکی بنشینید و روشنایی را تماشا کنید و منتظر یک فرصت باشید تا با آن اهداف سیاسیتان را در پی بگیرید کار زیبنده‌ای نیست؟ آیا می دانید این برخوردها با مردانگی فاصله زیادی دارد؟
آنقدر نشستید و منتظر ماندید تا یک سانحه دلخراش اتفاق افتاد و بعد اقدام به شروه خوانی کردید.
متاسفم، برای این افکار پرپیچ و خم متاسفم.
البته فراموش نمی‌کنیم در این بین افرادی اندک هم شما را ابزار مناسبی برای تخریب زارعی می‌دانستند و آب به آسیاب شما ریختند که بعدها خودشان را سرزنش می‌کنند و قطعاً تاریخ هم آن‌ها را تحسین نمی‌کند.
این را هم خوب می دانید که آن افراد اندک همه بویراحمد و دنا نبوده‌اند و خوب‌تر می دانید بویراحمد بیشه‌ی شیران است و شیرها طبق عادت با احترام از کنار هم عبور می‌کنند و لاجرم قاعده‌ی رقابت و جنگ با یکدیگر را هم رعایت می‌نمایند.
برادر گرامی: اینجا مسیج بازی و رفتارهای طوطی وار مردود و منسوخ است. اینجا روحیه‌ی تملق گویی و مدیحه سرایی ترویج نمی‌گردد.
آری در بویراحمد و دنا دوئل‌ها مردانه هست و بحث‌های خاله زنکی جایگاهی ندارد و در صندوقچه‌ی زیبای مردم کیمیاست و مملو از نبوغ سیاسی است و در وقار مردمش مردانگی موج می زند و هنوز حجب و حیا جایگاهش را حفظ کرده و برای رسیدن به هدف با هر وسیله‌ای استفاده نمی‌شود و از رسیدن به هدف به هر طریق ممکن شرم دارند. اینجا درختانش که ثمر می‌دهند شاخه‌ها از سنگینی ثمر در عین تواضع و فروتنی سرشان را پایین می‌اندازند تا خلق از آن بهره مند گردد. اینجا منیت ها مرده است. منتها خدمت آن دوست گرامی که به صورت پیامکی از بیرون جلسه شورای اداری دستور می‌گرفت هم خواهش می‌کنیمشان جایگاه دولتی خود را حداقل در ظاهر حفظ بفرماید.
در این خصوص به عرض می‌رسانم تلفیقی از عدم شناخت جایگاه و رفتار متملقین و نیز تکیه دادن افراد ناکارآمد و کم وزن بر کرسی اقتصاد و بودجه موجب این وضعیت فلاکت بار شده و در نهایت از ناجی و معمار اقتصاد ایران خواهش می‌کنیم اگر می‌توانند صرفاً اقتصاد باشت را نجات دهند ومابقی ایران پیشکش. و ما هم برای نجات ایشان دعا می‌کنیم.
والسلام
—————–