دوشنبه 18 تیر 1397 - 16:10

صدور اولین پروانه تحقیق و توسعه در کهگیلویه وبویر احمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین پروانه تحقیق و توسعه در کهگیلویه وبویر احمد با امضای وزیر صنعت صادر شد.

گزارش بویرنیوز، داریوش دیودیده در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان دنا اظهار داشت : شرکت نما سازان مروارید (آجر دهدشت)با داشتن پروانه بهره برداری و با ۴سال سابقه، در هفته گذشته موفق شد پروانه تحقیق و توسعه خود را از دستان مقام عالی وزارت دریافت کند.

وی گفت: این کارخانه با داشتن نیروهای علمی و متخصص در رشته‌های گوناگون بویژه در ساختار آزمایشگاهی ، تحقیق و توسعه جهت انجام فعالیت‌های تحقیقات توسعه‌ایی وکاربردی و اخذ گواهی های مقدماتی و تکمیلی از مرکز آموزش وتحقیقات صنعتی ایران موفق شد برای نخستین بار در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد اولین پروانه تحقیق و توسعه را با تشریح مقام عالی وزارت به خود اختصاص دهد.

دیودیده اضافه کرد: این امر موجبات رونق و تولید وافزایش کمی وکیفی محصولات و همچنین افزایش صادرات را برای ایشان فراهم می‌کند.

این مسئول بیان داشت : سازمان صنعت ، معدن و تجارت ضمن حمایت از بنگاه‌های تولیدی صنعتی، آمادگی لازم را برای هدایت و تسهیل امر تحقیق و توسعه برای تمامی واحدهای تولیدی صنعتی را دارد و نتایج ارزشمندی در میزان بهره وری و افزایش کمی و کیفی محصولات آنها و نهایتا بازاریابی مطمئن خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287164
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تبریک

دیدگاه شما