چاپ این برگه

رفتار نامتعارف یکی از فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه ریزی!

گروه سیاسی– روز گذشته شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حاشیه های تند و تیز برگزار شد (از اینجا بخوانید)

به گزارش بویرنیوز، قطعاً اجرای نص قانون و تمکین به بندهای صریح ابلاغ شده، وظیفه همه مسئولان در هر رده و منصب است.

در خلال جلسه شورای برنامه ریزی با حصور استاندار؛ نمایندگان مجلس؛ معاونین استاندار و مدیران کل و فرمانداران ؛ رحیمی؛ فرماندار گچساران از مطرح شدن بحث بودجه نفت در سال ۹۶ و بی نتیجه ماندن آن گفت و افزود: سال گذشته بحث استانی شدن بودجه یک سوم نفت شد و در نهایت هیچ نتیجه ای گرفته نشد.

رحیمی گفت:  الان دکتر تاجگردون نیز پیام داده و گفته با همه احترامی که برای برادر عزیزم حاج زارعی دارم اما بگویید ایشان اصلاً در روز رای گیری در این خصوص در مجلس حضور نداشت.

به گزارش بویرنیوز، این اخلاق و سخنان فرماندار گچساران چند نکته در خود داشت:

» این اخلاق به اصطلاح خاله زنکی زیبنده یک مدیر نیست، خب اختلاف بر سر یکی از بندهای بودجه است بدون شک باید در جلسه ای با حضور هر سه نماینده به آن پرداخته شود، اینکه فرمانداری که باید تابع استاندار باشد به صورت پیامکی که قطعاً تمام موضوع را انعکاس نداده به خبرچینی غیرواقعی برای نماینده مشغول باشد، ابدا در شأن جلسه و طرفین نبود.

» بدون شک این اقدام موجب دلخوری نمایندگان از هم و بروز اختلاف میشود، کما اینکه نماینده بویراحمد از ارجاع این سخنان به کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

» استاندار همانطور که سخنان فرماندار بویراحمد را تحمل نکرد، می بایست اجازه بیان این سخنان تفرقه انگیز رحیمی را نیز نمی‌داد و حتی جا داشت ایشان را به واسطه این سخنان از جلسه اخراج کند.

» از طرفی اگرچه حرف همه تمکین به قانون بود اما این نوع رفتار فرماندار گچساران شاید از اقدامی فراتر از قانون خبر می دهد، وگرنه چه لزومی به پیامک بازی و خواندن یک پیامک باشد؟!

به گزارش بویرنیوز، اجرای قانون خواست همه است، کسی منکر نکوهش عمل خلاف قانون نیست، اما این نوع بیان مطالب نه زیبنده جلسه است و نه مردمی که قرار است برای آنها کار و خدمت انجام شود.