چاپ این برگه

همه مایحتاج کشور توسط ۴ دلال وارد می‌شود

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی مدعی شد که همه مایحتاج مردم کشور توسط ۴ دلال وارد می‌شود و حال جای سوال است که این افراد چگونه و با چه راه هایی این کار را انجام می دهند و برخوردی نیز با آنها نمی‌شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا، شهباز حسن‌پور در جلسه هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان با اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: ما واقعیت‌های جامعه را بهتر می‌بینیم و باید امروز اذعان کنم که استان کرمان در ۴۰ سال گذشته از لحاظ فقر و فلاکت در سال جاری، بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: دولت باید بررسی کند که کدام استان بیشترین خسارات را از لحاظ خشکسالی دیده است و اعتبارات را بر همین مبنا توزیع کند و به میزانی که استان کرمان از این موضوع خسارت دیده، هیچ استانی ندیده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آنکه میزان سرمایه مردم نسبت به گذشته نصف شده است، عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از طریق صحیح انجام شود.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از میان قاچاقچان ارزی که تاکنون در سطح کشور دستگیر شده‌اند حتی یک نفر کرمانی در میان آنها نبوده است، اظهار کرد: همه مایحتاج مردم کشور توسط ۴ دلال وارد می‌شود و حال جای سوال است که این افراد چگونه و با چه راه هایی این کار را انجام می دهند و برخوردی نیز با آنها نمی‌شود.

حسن‌پور در پایان توصیه کرد: باید مواظب این موضوع باشیم که وضعیت روحی مردم امروز آشفته است و بایستی با مردم با مدارا برخورد کنیم.