شنبه 16 تیر 1397 - 10:15

واکنش ستار هدایت خواه به فعالیت های زودهنگام انتخاباتی

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی خیانت است.

ستار هدایت خواه در گفت و گو با “خبردنا” با بیان اینکه مطرح کردن زود هنگام بحث های انتخاباتی به نفع مردم نیست گفت: کسانی که چنین بحث هایی را مطرح می کنند قطعأ به مردم لطمه زده و خیانت می کنند.

وی با بیان اینکه مطرح کردن چنین بحث های در شرایط فعلی به صلاح نیست ، افزود: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد فشار بر مردم است طرح چنین موضوعاتی هیچ دردی را دوا نخواهد کرد و باید مسئولان به فکر مشکلات اصلی مردم و کشور باشند.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوعات یک بحث فرعی است و ضرورتی ندارد که فضای کشور و استان در چنین شرایطی انتخاباتی شود ، اظهار داشت: در این شرایط باید همه افکار مسئولان به سمت گره گشایی از مشکلات مردم و کشور باشد.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود به مسائل انتخاباتی یک حرکت انحرافی است، ادامه داد: رسانه ها باید در این زمینه به مطالبه گری پرداخته و کسانی که چنین قصدی را دارند تقبیح کرده و مورد بازخواست قرار دهند.

هدایت خواه با تاکید بر اینکه در این برهه حساس باید مطالبات اصلی مردم مطرح شوند افزود: هر شخصی که دلسوز نظام ، انقلاب و مردم باشد در شرایط کنونی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهد بست.

این فعال سیاسی فرهنگی با بیان اینکه هر اقدام دیگری جز این حرکت در مسیر خاص دشمن است اظهار داشت: قصد دشمن این است که ما از مشکلات اصلی کشور غافل شویم و به فرعیات بپردازیم.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که این کار را آگاهانه یا عامدانه انجام می دهند خیانتکارند.

هدایت خواه در پایان گفت: نیروهای آگاه جامعه و رسانه ها باید از مسئولین مطالبه گری کنند و به مدیران اجازه مطرح کردن چنین بحث هایی را ندهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ع گفت:

    احسن چنین نماینده ای امروز مملکت ما دچار شدید فشار اقتصادی است باید مشکل حل شوداگر نمایندهای الان به فکر تبلیغ است به نفع خودش است نه به نفع مردم

  2. اصلاحات گفت:

    آخی تو گفتی ما هم باور کردیم . یکی اینو بگه که خودش شروع نکرده باشه آقای هدایت خواه خود شما که برنامه های خودتون را شروع کردید چرا اینو می گید

  3. فرهاد گفت:

    سیاست ها غلطه.نماینده ها هیچ کاره و خنثی هستن.
    تا اصلاح اساسی صورت نگیره پیشرفتی حاصل نمیشه
    دوباره بحث مزخرف انتخابات داره شروع میشه

  4. دنا گفت:

    واقعا جای تجعب داره!حداقل نباید هدایت خواه اینو میگفت.خوشبختانه مردم این استان زود همه رو میشناسن.

  5. Ali... گفت:

    درود
    منظورشون به جز خودشون هست چون خودشون خیلی وقته شروع کردن

  6. ناشناس گفت:

    ایشون بحث انتخاباتی را خیانت به مردم دانسته اند ،نه خدمت به مردم محروم بی بضاعت وبیمار!!!کمی عاقلانه بیندیشیم ونتیجه بد اندیشی اضاع واحوال امروز ماست که هر چه کاشت همان برداشت.

دیدگاه شما