پنجشنبه 14 تیر 1397 - 19:46

گله مندی مردم از بیمارستان امام سجاد یاسوج/+عکس

گروه اجتماعی-برخی شهروندان و مخاطبان بویرنیوز با ارسال پیام هایی از نبود سیستم خنک کننده در این بیمارستان انتقاد کردند.

به گزارش بویرنیوز، مردم و مخاطبان با ارسال پیام هایی گفتند: در شرایط کنونی با وجود برخی کاستی ها گرمای هوا و نبود سیستم های خنک کننده مناسب مازاد بر مشکلات شده است.

آنها با گلایه مندی از رفتار برخی پرستارها و ماماهای بخش زنان و زایمان، گفتند: البته که مردم باید رعایت کنند و نظم و قوانین را رعایت کنند اما از طرفی پرسنل بیمارستان باید با رفتار خوب و با منانت با همراهان برخورد کنند.

وضعیت رفاهی برای همراه بیمار از دیگر گلایه مندی هاست، همراهان بیمار مکان مناسب برای استراحت ندارند و برای راحتی همراهان در اتاق ها وسیله و امکان خاصی نیست.

به گزارش بویرنیوز، چند سالی است تغییرات خوبی در بیمارستان های یاسوج در راستای مبلمان و امکانات انجام شده است، اما ارتقاء و توسعه بیشتر آنها همت بیشتر دولت و خیرین را می طلبد، چرا که انتظار مردم فراتر از وضعیت کنونی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=286766
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاحق گفت:

    باسلام،جالبع بدونین کادر درمان این بیمارستان دقیقا یکساله عقب مونده اضافه کاریشون ولی پرداخت نمیکنن وفقط بعشق همین مردم و همشهریاشونن ک دارن کار میکنن،هیچکس هم بفکرشون نیست ک اینا هم مث بقیه کارکنان خانوادع دارن و شرمنده زن وبچه هاشونن،بهتره یبارم زحمت بکشین از کارکنان و مشکلاتشون خبر بگیرین،فقط عشق ب هم نوع باعث ارائه خدمت میشه وگرنه هیچ کارمندی تو سایر ادارات ک نه شبکاری دارن ن روز تعطیل سرکارن حاضر ب خدمت در چنین وضعیتی نیستن،دست همشونو میبوسیم وخداقوت میگیم.

  2. سروک گفت:

    بیمارستان امام سجاد ن حقوق کارمنداشو میده ن اضافه کاریکه یسال عقب مونده رو‌میده ونه توسعه ای در کاره اینهمه درامد کجا میره واقعا؟؟؟؟!!زشته برا مرکز استان توروخدا نگا کنین پنکه گذاشتن برا بیمارا تازه فک کنم این پنکه هارو هم بیمارا از خونه هاشون میارن ک خفه نشن علاوه بر اینکه بیمارن یه درد دیگه گرفتارشون بشه،ی نهادی ک بتونه رسیدگی کنه ایا وجود نداره؟چنساله اسانسور نبود،حالا هم کولر نداره،کارمنداشم ک همه ناراضی،دیگه بازدهیش چیه بنظرشما؟؟؟

  3. سی سخت گفت:

    بیمارستان امام سجاد از نظر نظافت و همکاری با بیمار زیر صفر می باشد

  4. خواهر هم استانی ها گفت:

    واقعا بی صحاب بیمارستان.بیمار قلبی داشتیم با امبولانس بردیم هیشکی پذیرش بخش قلب نبود ده دقیقه دنبال اون گشتیم جالب اینجاست که بیمارستان شهید بهشتی از بیمارستان امام سجاد درخواست امبولانیس کرد میدونستن بیمار قلبی دارن

  5. ناشناس گفت:

    وقتی موضوع سلامتی مردم هم سیاسی شود این میشود سرانجام مردم!

  6. هیبت گفت:

    با سلام .خدمت عزیزان هم استانی و همشهری
    احتراما به عرض میرسانم که لطفا اسم بیمارستان امام سجاد رو عوض کنید .چون به احترام امام عزیز مجبوریم سکوت کنیم .ولی توضیحاتی در خصوص بیمارستان به عرض میرسانم و امیدوارم مسءولین دانشگاه علوم پزشکی چاره اندیشی کنند .
    ۱ . بیمارستان فقط بصورت آزمایشگاهی داره انجام وظیفه میکنه
    چون به شخصه بیماری داشتم که هنگام ترخیص می بایست به قسمت پذیرش مراجعه نماییم .تا سرم بیمار رو در بیاورند یعنی پرستارای محترم براشون زحمت میشه بالای سر بیمار بروند و انجام وظیفه نمایند
    ۲.بیماری دومی جهت زایمان مراجعه نموده و بعد از چهار روز بستری می بایست عمل سزارین انجام میدادند .که بیمار بعد از ۹ ماه تحمل همه مشکلات و ۴ روز بستری جهت زایمان طبیعی و متاسفانه بعد از طی مراحل سخت بایستی عمل انجام میدادند که بعلت سهل انگاری دکتر زنان و زایمان و با تاخیر یک روز به اتاق عمل بردند که بیمار از زندگی مایوش میشود .و بچه در شکم مادر مجبوره تغذیه ناسالم بگیره .و مجبور شدن بعلت حاد بودن شرایط به شیراز اعزام بشود و بعد از کلی هزینه خدا را شکر بخیر گذشته و مسولین بیمارستان شیراز از تزریقات ناسالم و جای ناسالم نوزاد مثاتر شدن .زیرا هر پرستار در بیمارستان دست به سوزن و آمپول و سرنگ میشود
    ۳ .بیمارستان جهت اعزام بیماران به اتاق عمل می بایست کل ساختمان بیمارستان رو دور بزنه بعلت نبود آسانسور و شرایط حاد بیماران زایمان و قلبی و …. .. رو بایستی در بدترین وضعیت به اتاق عمل و بستری همراهی کنن .
    ۴ .بیمارستان متاسفانه نظارت کافی بر عملکرد پرسنل و محیط بیمارستانی ندارند .چون روابط جای ضوابط رو پر کرده .و خیلی مشکلات دیگه ای که نیاز به بازنگری دارد .
    با تشکر از مدیر بویر نیوز از ارایه و شفاف سازی مشکلات

  7. فرزند بویر احمد گفت:

    پرسنل این بیمارستان اصلا احترام بقیه همکارانشون رو هم ندارن

  8. فرزند بویر احمد گفت:

    یه بیمار داشتیم مشکوک به عفونت و التهاب کلیه تا سی تی شد و جوابش اومد سه روز طول کشید

  9. شهروند گفت:

    با سلام
    ایراد از خدمات بیمارستان هست
    متاسفانه مسؤل خدمات قبلی رو برداشتن که که یه نیروی کارآمد بیاد که متاسفانه بدتر شد.
    نظافت بیمارستان و تعمیرات و نگهداری خنک کننده و گرم کننده و کلا تاسیسات بیمارستان زیرمجموعه خدمات هست.

  10. رضا گفت:

    این بیمارستان یک قتلگاه به تمام می باشد
    کجا دید زایشگاه طبقه سوم باشد آن هم بیمارستانی (قتلگاهی) که آسانسور ندارد

دیدگاه شما