چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 8:00

مردی که ترامپ را مثل بت پرستش می‌کند+تصاویر

مجله بویرنیوز- برکسی پوشیده نیست که حامیان تندروی ترامپ از او بت ساخته اند، اما نشنیده بودیم هیکدام از آن‌ها او را واقعا مثل بت بپرستد! کاری که یک مرد هندی سه سال است انجام می‌دهد، با اینکه حتی حامی ترامپ هم نیست!

بوسا کریشنا، کشاورز ۳۱ ساله‌ای در یک روستای دورافتاده در هند است که روزی چند بار در مقابل عکس دونالد ترامپ نیایش می‌کند و برای آن هدایایی مثل زردچوبه و گل می‌برد. او هرجا می‌رود عکس ترامپ را با خود می‌برد و پرستش بت عجیب خود را آشکارا اعلام می‌کند. کریشنا ادعا می‌کند مسخره شدن از سوی خانواده و دوستانش او را مصمم‌تر کرده و امیدوار است روزی معبدی برای رئیس جمهور آمریکا بسازد.
دقیقا مشخص نیست که این کشاورز هندی از چه زمانی پرستش ترامپ را آغاز کرده است. اما برخی رسانه‌ها اعلام کردند از سه سال پیش، یعنی از زمانی که ترامپ نامزدی خود برای ریاست جمهوری را اعلام کرده آغاز شده است. کریشنا امیدوار است که قدرت معنوی و روحانیش به ترامپ برسد و او را از این عشق و علاقه آگاه کند. جای تعجب نیست که بیشتر مردم روستا فکر می‌کنند او دیوانه است، حتی والدینش از این کار او آنقدر ناراحت هستند که خانه را ترک کرده اند. مردم محلی به او توصیه می‌کنند به روانپزشک مراجعه کند، اما به نظر می‌رسد هیچ یک از این‌ها تاثیری روی کریشنا ندارد.

جالب است بدانید کریشنا چیز زیادی درباره ترامپ و سیاست هایش نمی‌داند، اما می‌گوید، چون یک بار در فدراسیون کشتی جهانی ظاهر شده، پس باید مرد قدرتمندی باشد. کریشنا یک صفحه فیسبوک ایجاد کرده و عکس‌های عبادت خود را در آن به اشتراک می‌گذارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=286599
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شرمت الله گفت:

    البته هندی ها هم سابقه گاو پرستی را از قدیم الایام داشتند

  2. فاطمه قربانی گفت:

    البته ترامپ خودش گاو هست و اجدادش هم گاوچرون
    جای تعجب نیست که یک هندو اونو (ترامپ) می پرسته به هر حال هندوها گاوپرستند دیگه

دیدگاه شما