یکشنبه 21 مرداد 1397 - 8:00

دوج چلنجر مدل ۲۰۱۹ + عکس

مجله بویرنیوز- دوج چلنجر مدل ۲۰۱۹، در حالیکه روی یک پلت‌فرم مدل ۲۰۰۸ سوار است که پیشرفت‌های زیادی را از خود نشان می‌دهد.
این خودروی دوج بسیار هیجان‌انگیز است، اما الویت خرید مردم محسوب نمی‌شود، چرا که برچست قیمت ارزانی روی آن درج نشده و به همین دلیل امکان خریدش برای همگان وجود ندارد.

 

اگر شما در کشوری مانند آمریکا خواهان یک خودروی پرفورمنس خوب هستید، به یک “چلنجر” از نوع ” هلکت ردآی” جدید فکر کنید. خودرویی ۶۹,۶۵۰ دلاری که با احتساب مالیات ۱,۷۷۰ دلاری قیمتی ۷۱,۳۵۰ دلاری می‌یابد. در حالیکه قیمت خودرو مرتب بالا می‌رود، قدرت پرفورمنس خودرو نیز در تله مقایسه نجومی قرار می‌گیرد. مدل جدید ۲۰۱۹ دوج ردآی با موتور ۶.۲ لیتری v۸ سوپر شارژ و گشتاور ۹۵۸ نیوتن‌متری توانی حدود ۷۹۷ اسب‌بخار دارد.

هلکت جدید SRT در داخل هم به غربیلک فرمان “دی” شکل با پوشش چرمی، دوخت متضاد نقره‌ای‌رنگ و صندلی‌های پارچه‌ای عملکردی مجهز شده است. البته خریداران می‌توانند صندلی‌های چرمی ناپا، آلکانترا یا لاگونا را هم سفارش دهند.

به لطف قدرت فوق‌العاده، چلنجر هلکت “ردآی” یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین عضلانی‌های دنیا است و سرعتش را با شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ در ۳.۴ ثانیه نشان می‌دهد و با بیشینه سرعت ۳۲۶ در ساعت نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد اینک نوبت هلکت “ردآی” کاملاً می‌تواند جای خالی دیمو قدرقدرت را در خانواده چالشی‌های دوج پر کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=286353
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلام ای کاش این اخبار داغ وبه روز را در سایتتان می زدنید از منطقه دیل گچساران پیام می دهم بعداز 700سال قدمت باغات کوه دیل که بیش از 400هکتار بوده وهست وبیش از 500خانوار باغدار هستند وبعداز 40سال از انقلابمان ادارات منابع طبیعی ومحیظ زیست مصادره کرده اند چرا باید چنین باشد کی به مردم جواب چنین کاری را می دهد حسنعلی پوردیل

دیدگاه شما