چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 21:04

مرگ مشکوک یک نفر در یاسوج

به گزارش بویرنیوز، در ششمین روز بهاری از سال 92 متاسفانه نگهبان پیست اسکی کاکان یاسوج بطور مشکوکی در محل کار خود درگذشت و پرونده این مرگ هم اکنون در دستگاههای انتظامی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد در دست بررسی است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تائید این خبر گفت: متاسفانه نگهبان پیست اسکی کاکان یاسوج مرکز استان در اتفاقی مشکوک در شب ششمین روز از بهار 92 درگذشته است.

” حجت اله بهامین ” در گفت و شنود با ایلنا از یاسوج گفت: مرحوم ” نوازاله علیزاده مشهور به شهنواز ” حدود 50 ساله، شب گذشته با یکی از برادران خود تماس تلفنی برقرار می کند اما موفق به برقراری ارتباط نمی شود.

وی با بیان اینکه روز بعد از این تماس بردار وی با ” مرحوم علیزاده ” تماس می گیرد و این بار وی موفق به برقراری ارتباط نمی شود اظهارداشت: برادر وی با نگرانی به محل کار ایشان مراجعه اما با جسد برادر خود دراتاق نگهبانی از پیست اسکی کاکان مواجه می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دلیل یا دلایل مرگ نگهبان پیست اسکی کاکان هم اکنون در هاله ای از ابهام بوده و برای مشخص شدن آن، جسد به پزشکی قانونی یاسوج انتقال داده شد.

بهامین با تاکید براظهار تاسف خود از این حادثه ناگوار، خاطرنشان کرد: مرحوم علیزاده از سال 85 بعنوان نیروی قرارداد کارمعین در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد استخدام شده است.

وی گفت: پرونده این حادثه اکنون در دستگاههای انتظامی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد تا حصول نتیجه باز و بررسی ها در این ارتباط ادامه دارد.

پیست اسکی کاکان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از بزرگترین پیست های اسکی کشور است که با یاسوج مرکز استان حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28603
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما