چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 20:45

2 کشته در سانحه رانندگي محور ياسوج- اصفهان

به گزارش بویرنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، برخورد خودروی وانت پیکان با کامیونت ایسوزو در کیلومتر 25 محور یاسوج اصفهان 2 کشته برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دراین حادثه 2 سرنشین خودروی وانت پیکان جان باختند.
سرهنگ سیاهپور علت این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از سوی خودروی وانت پیکان بیان کرد.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد همچنین از کاهش 33درصدی تصادفات منجر به فوت در نیمه اول تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان خبر داد.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین تصادفات در محورهای گچساران به نورآباد ممسنی و دهدشت به بهبهان به وقوع پیوسته است.
وی گفت: محورهای یاسوج به بابامیدان و یاسوج به شیراز در این مدت بی خطرترین محورها بوده و هیچ حادثه رانندگی در آنها به وقوع نپیوسته است. سیاهپور افزود: پس از این 2 ، محور یاسوج به اصفهان نیز با یک تصادف کم خطرترین محور ارتباطی استان بوده است.
وی مهمترین دلیل تصادفات اخیر در محورهای ارتباطی این استان را انحراف به چپ عنوان کرد و افزود: عدم توانایی در کنترل خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز نیز از دیگر عوامل بروز این حادثه ها بوده است.
رئیس پلیس راه استان جاده گچساران به نورآباد و گچساران به بهبهان را پر ترافیک ترین محور ارتباطی استان طی روزهای اخیر عنوان کرد.
سیاهپور گفت: هم اکنون 61 تیم پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی فعالیت می کنند و بر تردد خودروها نظارت دارند.
سیاهپور همچنین از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و غذایی طی روزهای 11تا 14 فروردین در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28584
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما