چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 20:39

ازدواج همجنسگرایان؛ صنعتی پر رونق در آمریکا!

به گزارش بویرنیوز به نقل از  شبستان، هر روزه اخبار مشمئز کننده بیشتری از انحطاط و افول ارزشهای اخلاقی و انسانی را در غرب می شنویم و ازدواج همجنسگرایان یکی از مجموعه اخبار تهوع آوری است که از غرب به بلاد شرق می رسد. گزارش ذیل گزارش مستندی است که توسط خبرگزاری نوستی روسیه از وضعیت همجنسگرایان در غرب تهیه شده است.

مایکل یرموک مالک یک وب سایت برای ازدواج همجنسگرایان است در گفت و گو با خبرگزاری «ریانووستی» گفت: من با نزدیک به 60 نفر متصدی ثبت ازدواج (کشیش) -در نیویورک همکاری می کنم که وقت هر کدام از آنها به صورت کامل برای سال جاری پر است. صادقانه بگویم، علاوه بر 40 ایالت آمریکا در تعدادی از کشورهای خارجی نیز فعال بوده و فروش داریم و به دنبال استخدام کارمند هستیم .وی این سایت را در سال 2009 میلادی و زمانی که جشن های وفاداری در بین زوج های همجنسگرا در ایالت فلوریدا (آمریکا) رواج پیدا کرده بود، ایجاد کرد.

در حال حاضر ازدواج همجنسگرایان در 9 ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا- در ایالت واشنگتن- قانونی شده و یرموک می گوید که تعداد بازدید از وب سایتش از 30 هزار بازدید کننده در ماه در سال 2009 میلادی به رقم 250 هزار بازدید کننده در ماه، در سال جاری میلادی (2013) رسیده است.«امیلی لستر» که درباره برنامه ریزی ازدواج ها در شهر نیویورک فعالیت می کند، می گوید که سال گذشته ازدواج همجنسگرایان 30 درصد از میزان کسب و کار او را به خود اختصاص داده و از چندی پیش با زوج های همجنسگرا در ارتباط بوده تا جشن ازدواج آنها را برای سال 2014 میلادی برگزار کند.

لستر تصریح کرد: تماس های تلفنی بعد از تصویب قانون ازدواج همجنسگرایان در نیویورک در سال 2011 میلادی آغاز شده و من مجبور شدم برای کمک دستیارانی را استخدام کنم .وی می افزاید: باید در متن قراردادها برخی جمله بندی ها را تغییر دهم، زیرا نمی توانیم بگوییم عروس و داماد، بلکه باید بگوییم «زوج ها».

بعضی وقت ها باید دو دست لباس عروس به جای یک دست بفروشم که البته خود معامله بزرگی است.نتایج یک نظرسنجی مشترک که هفته گذشته توسط روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبری «ABC» منتشر شد، نشان می دهد حمایت از ازدواج همجنسگرایان در آمریکا در طول یک دهه اخیر از 37 درصد در سال 2003 میلادی به 58 درصد در سال جاری رسیده است.

مطالعه سالانه مجله آنلاین «TheKnot.com» که مربوط به ازدواج است، امسال برای اولین بار ازدواج زوج های همجنسگرا را نیز شامل شد. تغییرات ذهنیت و دیدگاها «آنیا وینیکا» می گوید که تصمیم شرکتش برپایه “ازدواج های بیشتر انجام شده بین زوج های همجنسگرا در سرتاسر کشور” گرفته شده است.

براساس نتایج مطالعه شرکت وینیکا که از میان 17 هزار و 500 نفر از تازه عروس و دامادهای عادی و همجنسگرا صورت گرفته، نشان می دهد میانگین هزینه مراسم عروسی در سال 2012 میلادی در آمریکا 28 هزار و 427 دلار بوده است.وینیکا خاطر نشان می کند که سن زوج های همجنسگرا اندکی بیش از میانگین سن ملی ازدواج است و آنها تمایل دارند بیش از دیگران برای ازدواج های خود هزینه کنند.

این شرکت حاضر به انتشار آماری از میانگین هزینه های ازدواج همجنسگرایان نشد.نتایج این مطالعه، “اسکات کوستورث” مالک وب سایت ازدواج های ارغوانی را متعجب نمی کند.

وی اظهار داشت: زوج های همجنسگرای زن و مرد انتخاب های کمتری برای محل برگزاری مراسم های خود دارند و احتمالا در بیش از نیمی از آنها حضور داشته اند، پس رقابت کمتری برای قیمت ها وجود دارد.

کوستورث افزود: تعدادی از زوج های همجنسگرا هرگز تصور نمی کردند چنین روزی برای آنها فرا برسد.

هرگز فکرش را هم نمی کردند که ازدواج آنها ممکن شود، بنابراین تمایل بیشتری برای برگزاری جشن های ازدواج رویایی دارند. شاید بزرگترین چالش برای زوج های همجنسگرا، پیدا کردن کسانی که حاضر به برگزاری مراسمی مذهبی برای آنها شود!امیلی لستر دراین باره می گوید: من در شرایطی قرار گرفته ام که برخی از متصدیان ثبت ازدواج (کشیشان) حاضر به برگزاری مراسم ازدواج در آن نشده اند. ممکن است آنها واقعا به زوج های همجنسگرا علاقه داشته باشند! اما فقط می گفتند که من واقعا نمی توانم.

کوستورث تصریح می کند: ما تمایل به برگزاری جشن هایی غیرمذهبی داریم شاید مانند برگزاری جشن عروسی به سبک مردم منطقه هاوایی و در کنار ساحل. اما حقیقت این است که تعدادی از زوج های همجنسگرا افرادی مذهبی هستند [!] یا از نظر روحی اعتقاداتی دارند، ولی بسیاری از آنها احساس می کنند که از سوی موسسات و نهادهای مذهبی تحت فشار قرار دارند.

مایکل یرموک خاطرنشان می کند: من به مالک محل برگزاری جشن ها توضیح می دهم که می فهمم که شما مالک شرکتی دوستدار همجنسگرایان هستید، اما بهتر است مطمئن شوید که کارمندان شما هم همجنسگرایان را دوست داشته باشند. بنابراین اجازه دهید که کارمندان شما بدانند که اگر هر کسی مشکلی با این موضوع دارد، آن را به زمان دیگری موکول کند و توصیه مشابهی را هم به شرکت های اجازه دهنده لیموزین می کنم که بهتر است راننده ای دوستدار همجنسگرایان را برای این جشن ها بفرستند.

وی می افزاید: ما یک سیاست اعتراضی مشخص داریم و تاکنون مجبور به استفاده از آن نشده ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28580
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما