پنجشنبه 7 تیر 1397 - 11:02

حمله به کارمندان شهرداري ياسوج با قمه و چاقو(+عکس)

به گزارش بویرنیوز، فرزاد غلامیان با اعلام این خبر بیان داشت: این دو  واحد صنفی که با سد معبر پیاده روها علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر و آلوده کردن محیط شهر، مزاحمت های زیادی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده بودند، پلمپ شدند.

غلامیان تاکید کرد: با اينكه به این واحدهای صنفي اخطارهای مکرر داده شده بود اما به علت بی توجهی به اخطارها، این حکم از روز گذشته اجرا شد.

وی با بیان اینکه به این واحدهای صنفي اخطارهای مکرر داده شده بود، تاکید کرد: این واحدهای متخلف بر اساس رای ماده 55 قانون شهرداری ها پلمپ شده اند و 5 سال از صدور این رای می گذرد که با دستور قاطع شهردار این رای اجرا شد.

حمله به نیروهاي اجراییات شهرداري ياسوج با قمه و چاقو

مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج همچنین از حمله به مامور شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: زمانی که نیروهای اجرائیات شهرداری در حال رفع سد معبر از خیابان های شهر بودند، یکی از رانندگان وانت بارهای میوه فروش با چاقو به نیروهای شهرداری حمله ور شد.

 

غلامیان اضافه کرد: در این حادثه که در بلوار شهید قرنی شهر یاسوج و جلوی مرکز بهداشت رخ داد، یکی از نیروهای شهرداری یاسوج مصدوم شد.

وی ادامه داد: ماه گذشته نیز یکی از راننده وانت بارهای میوه فروش که سابقه دار نیز می باشد، با ضربه سنگ سر یکی از ماموران وظیفه شناس شهرداری را شکست.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج تاکید کرد: یکی از سیاست های مدیریت شهری یاسوج مقابله جدی با سد معبر در پیاده روهای شهر ضمن حفظ حقوق و کرامت دستفروشان است.

گفتنی است؛ وانت بارهایی که طی چند سال گذشته خیابان های شهر را به تصرف درآورده اند، به معضلی جدی تبدیل شده اند که بر همین اساس شهرداری یاسوج برخورد قانونی با آنها را بصورت جدی در دستور کار قرار داده است و محل هایی نیز برای ساماندهی آنها در نظر گرفته است.

متاسفانه تعدادی از این وانت ها به حقوق شهروندی و قانون بی اعتنا هستند و در محل های مشخص شده حضور پیدا نمی کنند و با حضور در معابر مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اجتماعی زیادی را برای شهروندان ایجاد می کنند.

در همین حال محدودیت های موجود برای نیروهای شهرداری از جمله اختیارات قانونی و تجهیزات همراه باعث شده تا بارها مورد ضرب و شتم آنها توسط افراد قانون شکن باشیم که تعریف ضابط قضایی برای ماموران سد معبر شهرداری یک ضرورت به نظر می رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=285781
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاهو گفت:

    حمله با کارد وقمه کار زشت وناپسندیست ولی ملت بیکار دراین وضعیت فلاکت بار چکار کنند

  2. شهروند یاسوجی گفت:

    سلام شهردار محترم نبش سردار جنگل اول مطهری مغازه اول و دوم که میوه فروشی هستند
    تو پیاده رو به هیچ وج دو نفر باهم نمیتوانند تردد کنند

  3. Ali... گفت:

    واقعا جای تاسف داره
    چرا برخورد جدی نمیشه با این افراد

  4. ناشناس گفت:

    خوبش کرد

  5. Raaaaa گفت:

    یه حکم قضایی بزنن برا همشون و ببرن تعهد بگیرن ازشون

  6. شهروند گفت:

    سال گذشته در همین بلوار قرنی روبروی مرکز بهداشت ، وانت بارهای میوه فروش با اهالی و شهروندان منطقه دولت آباد درگیری شدیدی ایجاد کردند و منجر به ضرب و جرح شدند.و متاسفانه حضور اینها مخصوصا در ظهر و شب باعث ترافیک شدید در این خیابان که از راههای ارتباطی اصلی با مرکز شهر هست میباشند.
    به جد از شهردار محترم تقاضای جمع آوری و ساماندهی اینها از سطح شهر را داریم که هم مخل نظم اند و هم باعث آلودگی و ریخت و پاش در خیابانها هستند.

  7. غریو ولات گفت:

    بخدا دیگه میوه فروشی های شهر آسایش و رفاه نزاشتن برامون انگار شهر و پیاده رو همه خریدن کسی هم جرات نداره تو بگه….
    بخدا کار شهرداری خوبه باید همکاری کنند مگه نباید شهروندان بتونن تردد کنند یه نفر نمیتونم تو پیاده رو درست رد بشه انگار جنگل آمازون شده

  8. پلنگ بویر احمدی گفت:

    واقعا دولت هیچ کاری برا ی اشتغالزایی جوانان این استان نکرد و این جوانان بر اساس تعصب و غیرت دست به دزدی و غارت نزدند لقمه دزدی بر سفره نخوردند ..حالا دولت به جای تشویق وخدمت این جوانان به مردم …تنبیه رو در نطر گرفته……

  9. تاریخدان گفت:

    مردم گرسنه هستند. ناچارن

  10. بویر احمد گفت:

    واقعا اگه الان جلوی وانت بار های میوه فروش را نگیرن به یک معظل اساسی تبدیل میشه

  11. کیوان گفت:

    مگه هر کس بیکار شد باید با جان وامنیت مردم در کوچه وخیابان بازی کند وشهر را به بی نظمی و اشوب بکشد؟چرا اقدام به سد معبر میکنند ؟چرا در زمینهای خالی کنار خیابان پارک نمیکنند و پارک دوبله سوبله در خیابان میکنند؟دستگاه قضا ونیروی انتظامی وارد عمل شود وجدی برخورد کند.تا این پدیده زشت در این شهر رخت بربندد و شهر به روال معمول برگردد

  12. احمد گفت:

    اگراین وانت بارها نباشند مغازه دارها انچنان گران فروشی می کنند که مردم هرگزمیوه ای نمی توانند بخرند اینها بازار را متعادل می کنند همش به نفع گران فروشان نباشید جایگاه مناسبی برایشون مشخص کنید

  13. غضنفر گفت:

    مگه شهرهای دیگر جوانان بیکار ندارند تا کی با ضعف فرهنگی داشته باشیم

  14. بی نام گفت:

    دست شهردای درد نکنه که پس از سالها حقوق عابرین پیاده را حفظکرد تا کی ما باید برای منافع خودمان حق و حقوق مردم را پایمال کنیم واقعا چنین رفتاری با نیروهای زحمتکش شهرداری جای تاسف و گریه کردن دارد افسوس

  15. ک.الف گفت:

    ازهمه جا افتضاح تر خیابان عمده فروشان است$

دیدگاه شما