چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 13:39

هیچ کس حق ندارد خود را بالاتر از ملت تصور کند/ باید سلایق گوناگون در انتخابات شرکت کنند / امسال رکورد می زنیم

به گزارش بویرنیوز به نقل از مهر،  محمود احمدی نژاد در حاشیه نخستین جلسه هیئت دولت در سال92 با تبریک سال نو و آرزوی شادکامی برای ملت ایران و ملل سراسر جهان  با اشاره به لایحه بودجه گفت: در این لایحه ، دولت به سراغ منابع جدید درآمدی رفته و سعی کرده است استفاده از درآمدهای نفتی به حداقل ممکن کاهش یابد.

رئیس جمهور بار دیگر سال نو را برای ملت ایران و همه ملت های دنیا تبریک گفت و برای آنها موفقیت، عزت ، سلامت و شادکامی آرزو کرد.

تاکید رییس جمهور بر کاهش سهم درآمد نفت در اداره کشور

رییس جمهور گفت: دولت به سرعت در پی کاهش سهم درآمد نفت در اداره کشور است و تمهیداتی نیز در این باره اندیشیده شده است.

وی افزود: بدخواهان ملت ایران تصور کرده اند به لحاظ اقتصادی می توانند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند اما در مقابل، ملت ایران خود را تجهیز کرده است و برنامه ها را پیش می برد.

رییس جمهور با بیان این که در سال جدید کارها و برنامه های دولت با قوت ادامه خواهد داشت و بسیار گسترده تر بخش های جدیدی از اقتصاد فعال می شود، گفت: تمهیداتی برای کاهش سهم درآمد نفت در اداره کشور داریم و بودجه سال آینده به گونه ای تنظیم شده است تا حداقل اتکا به درآمدهای نفتی وجود داشته باشد.

احمدی نژاد تصریح کرد: منابع درآمدی جدیدی فعال شده و سال گذشته ستادهای جدیدی در بخش کشاورزی و معادن شکل گرفته است.

رییس جمهور افزود: فعالیت های بخش مسکن و اصلاحات نظام بانکی به همان ترتیب ادامه خواهد یافت.

احمدی نژاد اضافه کرد: برنامه های خوبی نیز در زمینه رفاه مردم و کاهش فشارها داریم.

دولت در پی فراهم کردن بستر حضور آحاد ملت در انتخابات

رئیس جمهور  در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات به خوبی اشاراتی داشتند و انتخابات را متعلق به همه مردم دانستندگفت: دولت در پی فراهم کردن بستر حضور آحاد ملت در انتخابات است و هیچ کس حق ندارد خود را بالاتر از ملت تصور کند یا فکر کند می تواند در مسیر تصمیم ملت خللی وارد و یا اعمال نظر کند.

احمدی نژاد افزود: در این انتخابات باید سلایق گوناگون شرکت کنند و ملت انتخاب خواهد کرد.

رئیس جمهور گفت: همه در برابر قانون یکسانند نظر رهبری هم روشن شد و هیچ کس حق ندارد به نام ایشان یا خود را منتسب کند و کارهایی انجام دهد و معلوم است که نه ملت و نه رهبری و نه دولت نمی پذیرد.

وی گفت: همه تلاش ما برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است، باید رکورد زده شود و اراده عمومی ملت با تصمیم قاطع به صحنه آید تا هم مسایل داخلی و هم مسایل بین المللی سامان یابد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز بدخواهان ملت ایران تصور می کنند می‌توانند ما را به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار دهند و در این باره برنامه‌هایی طراحی کرده اند.

احمدی نژاد با تبریک مجدد فرارسیدن عید نوروز به ملت ایران و جامعه بشری افزود: ملت ایران همواره در مقابل این تاکتیک ،خود را تجهیز کرده و برنامه ‌های خود را پیش برده است.

احمدی نژاد اضافه کرد: بخش مسکن کماکان و به همان روال قبلی پیش خواهد رفت و در بخش مالیات نیز لایحه جدیدی به مجلس داده‌ایم تا با اصلاحاتی که صورت می‌گیرد رفاه مردم تامین شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28530
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما