چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:56

استخدام بانک ها در سال 92+لينک هاي استخدام

به گزارش بویرنیوز، بانک های خصوصی و دولتی زیادی در سال ۹۱ استخدامی داشتند.از جمله بانک های سامان،مسکن،حکمت ایرانیان،مهر،صادرات،سینا،رفاه و … .

استخدام های ناتمام زیادی هم داشتیم.مانند استخدامی اول بانک صادرات که در روز اول لغو شد و استخدام بانک صنعت و معدن که هنوز سرنوشت نامعلومی دارد!

در این میان بانک های پرکار،سامان و رفاه بودند که در رده های شغلی زیادی در سراسر کشور اقدام به ثبت نام از کارجویان نمودند که باید به خاطر این موضوع از این دو بانک متشکر بود.سایت ای-استخدام از ایجاد فضای اشتغال مخصوصا در بانک های کشور،حمایت می کند.

اما در حال حاضر در استخدام بانک ها چه خبر است؟

بانک مسکن آزمون استخدامی خود را در اواخر فروردین ۹۲ برگزار می کند براي دريافت جزئيات استخدامي بانک مسکن بر روي اين لينک کليک کنيد.

همچنین بانک سینا تا روز ۳۰ اسفند ۹۱ در حال ثبت نام از کارجویان بود که هنوز اطلاعی از نتیجه ی ثبت نام در دست نمی باشد.معمولا این بانک با تماس با کارجویان،آنها را برای مصاحبه دعوت می کند.استخدام در بانک سينا را ببینید.

 

بانک گردشگری هم در آخرین روزهای سال ۹۱ اقدام به ثبت نام کارجویان نمود. آگهي استخدامي بانک گردشگري را ببینید.

آخرین اطلاعیه ی مهم مربوط به استخدام بانک ها و موسسه های مالی اعتباری مربوط به استخدام موسسه توسعه بود که شما می توانید متن آگهي اين موسسه را اينجا را ببینید.

در سال ۹۲ چه خبرهایی داریم؟

سال ۹۲ سال خوبی برای استخدام بانک های دولتی خواهد بود.بنا به دلایلی از نام بردن بانک هایی که احتمالا استخدامی داشته باشند معذوریم!اما در جریان باشید که استخدام بانک های دولتی را در سال ۹۲ خواهیم دید.

همچنین سرنوشت بانک آینده هم هنوز مشخص نیست!با اینکه طی پیگیری های ما همان نیروهای بانک تات در این بانک مشغول به کار خواهند شد،اما باید صبر کنیم تا ببینیم استخدام بانک آینده را در سال ۹۲ خواهیم دید یا خیر؟

 

برای دانلود سوالات استخدامی آزمون ها اینجا را ببینید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28516
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما