چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:42

هتک حرمت زنان و مردان ایرانی شرکت کننده در کنسرت خواننده های لس آنجلسی در اربیل + فیلم

کنسرت خواننده های لس آنجلسی بنامهای ابی ، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.به نحوی که یکی از جوانان کرد عراقی با زدن سیلی به گوش این خواننده لس آنجلسی وی را از صحنه به بیرون راند. در ادامه مردم با حمله به صحنه اجراء ، سازهای موسیقی را شکستند و آنها را به میان مردم پرت کردند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق،  ، از سوی دیگر زنان لخت شرکت کننده در این کنسرت که متاسفانه ایرانی بودند از سوی جوانان اربیلی مورد تعرض قرار گرفتند و با لباسهای پاره و تن عریان از این کنسرت بیرون آمدند .عده ائی هم که تا توان داشتند فرار کردند تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرند.

این در حالی بود که نماینده های مسئولین حزب دمکرات کردستان عراق هم در این کنسرت حضور داشتند.

[stream flv=x:/boyernews.com/wp-content/uploads/nf00008844-1.flv embed=false share=false width=550 height=350 dock=true controlbar=over bandwidth=high autostart=false responsive=16:9 /]

در خاتمه پلیس با حمله به مردم بوسیله شوکر آنها را پراکنده کرد. آنچه که می ماند تاسف چند باره برای هموطنانی است که با رفتن به چنین مکانهای باعث شرم ایرانیها در هر جا و مکانی می شوند و از این مهمتر هتاکی جوانان در مقابل چشمان نیروهای پلیس به زنان و دختران ایرانی است که دل هر ایرانی را در اربیل آزرد.

[stream flv=x:/boyernews.com/wp-content/uploads/nf00008844-2.flv embed=false share=false width=550 height=350 dock=true controlbar=over bandwidth=high autostart=false responsive=16:9 /]

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اریک کانتونا گفت:

    ایقدی که شما میگید هم نبود. این خبرا رو از کجا میگیرین. یه مقدار غلو آمیزه.

  2. مهران گفت:

    خوبشون کردن نامردا رو

  3. علی گفت:

    ایا جای ما ایرانی ها باید اونجا باشه نه این حق شما بود واقعا که هیچوقت بعضیها قدر خودشونو نمی فهمن

دیدگاه شما