دوشنبه 4 تیر 1397 - 0:14

شوخی جالب تاجگردون و تقوی نژاد در گفتگوی ویژه خبری

مجری برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو تصریح کرد : همشهریان جناب تاج گردون برنامه ما را قرق کرده اند!

به‌ گزارش بویرنیوز ” خبردنا ” نوشت؛ برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره بازار ارز و سکه بود که اقایان تاج گردون و پورابراهیمی روسای کمیسیون برنامه و‌بودجه و اقتصادی مهمان استودیو این برنامه بودند .

 

در بخشهایی از این برنامه قالیباف مجری گفتگوی ویژه خبری از جواب ندادن تلفن همراه سید کامل تقوی نژاد رییس سازمان مالیاتی کشور انتقاد کرد که تاج گردون به مزاح به او گفت اقای تقوی نژاد تلفن مرا جواب می دهد اگر لازم است تا به او زنگ بزنم که مجری پاسخ داد بله ایشان همشهری شما است مگر اینکه شما سفارش ما را به ایشان بکنید .

 

در ادامه برنامه تاج گردون از یک روستایی دستفروش در گچساران که اویشن می فروشد مثال زد که او نیز اویشنش را گرانتر می فروشد و می گوید چون‌دلار هفت هزار تومن شده من هم باید گرانتر بفروشم .

پس از چند دقیقه اقای تقوی نژاد پشت خط امد و مجری برنامه به شوخی به او گفت اقای تقوی نژاد کجا تشریف داشتید که جواب نمی دادید که به مزاح جواب داد رفته بودم دنبال اویشن !!

 

در ادامه برنامه وقتی سید یاسر رایگان سخنگوی سازمان تعزیرات که از فرزندان شایسته کهگیلویه بزرگ است بصورت تلفنی مهمان برنامه بود که او نیز همان شروع سخنانش گفت بنده چون افتخار دارم همشهری اقایان تاج گردون و تقوی نژاد هستم اویشن را سفارش می کنم استفاده کنید مفید است که مجری پاسخ داد بالاخره همشهریان دکتر تاج گردون برنامه امشب را قرق کرده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=285115
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رامین بهادر تامرادی گفت:

    آرزوی موفقیت دارم برای هر سه نفر عزیز و البته همه هم استانی های عزیز دیگری که در رده های مدیریتی کلان کشور حضور دارند…

دیدگاه شما