چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:02

تمهیدات وزارت اطلاعات برای انتخابات ریاست‌جمهوری

وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در مورد راهکار تحقق حماسه سیاسی، گفت: این موضوع در فرمایشات مقام معظم رهبری بود و تمام جریاناتی که معتقد به نظام و انقلاب هستند و به آن پایبند هستند، باید در بحث انتخابات ورود پیدا کنند.

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از (ایسنا)، مصلحی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت: ورود این جریانات به انتخابات باید جدی و در قالب رقابتی سنگین باشد، البته باید چارچوب‌ها و خط قرمزهای نظام را نیز رعایت کنند تا انتخابات با حضور گسترده مردم به صورت آبرومند در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برگزار شود.

 

وی در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات این وزارتخانه در ارتباط با انتخابات با توجه به وظایفی که بر عهده دارد، گفت: این وزارتخانه در چارچوب وظایف و برنامه‌هایی که دارد، به حول و قوه الهی برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده، تمهیدات لازم را اندیشیده و درواقع طراحی کرده است؛ تا ان‌شاءالله شاهد برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی و ارزشی باشیم و با کمک مردم، این اقدامات‌ و طراحی‌ها را به پیش خواهیم برد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28498
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اسماعیل گفت:

    ضمن عرض تبریک سال جدید.
    با توجه به نامگذاری سال 1392 از طرف رهبری عزیز حماسه سیاسی واقتصادی که میتواند بار دیگر نقشه شوم دشمنان نظام را بر طرف نمایند. البته امیدواریم تمهیداتی صورت گیرد که اکثر جریانات ساسی وارد انتخابات شوند .واگر وضعیت اقتصادی وقدرت خرید مردم را در دولت های قبلی را بررسی کنیم در زمان دولت خاتمی گرانی وتورم اینطوری نبود .چون شعار لازم نیست .آمار سخن میگوید بهترین گزینه ریاست جمهوری درحال حاضر به نظرم آیت اله هاشمی رفسنجانی هست که توان مدیریتی را دارد.

دیدگاه شما