چهارشنبه 27 تیر 1397 - 8:00

چگونه بسته‌های اینترنتی خود را کنترل کنیم؟

مجله بویرنیوز- برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی برای دیتای گوشی یا اینترنت ثابت باید مدیریت هوشمندانه‌ای روی بسته‌های اینترنتی که خریداری کرده‌اید، داشته باشید. در این زمینه اپلیکیشن‌های مخصوصی وجود دارد که یکی از بهترین آنها در این زمینه Datally است؛ اپلیکیشنی که از سوی گوگل طراحی شده و چندی پیش در آخرین به‌روزرسانی این برنامه، ۴ قابلیت جدید و جذاب نیز به آن اضافه شده است. این برنامه میزان مصرف اینترنت دیتای اپلیکیشن‌ها را تحت نظر می‌گیرد و با اعمال محدودیت، جلوی مصرف بیش از حد و افزایش هزینه‌ خرید بسته‌های اینترنتی را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب این برنامه، Guest Mode است. این قابلیت به درد کاربرانی می‌خورد که میهمانان‌شان بیش از حد از اینترنت آنها استفاده می‌کنند. در واقع با این امکان شما می‌توانید برای یک کاربر یا کاربران میهمان، محدودیت دیتای مشخصی در نظر بگیرید تا بیشتر از این حد مجاز از اینترنت گوشی یا ثابت شما استفاده نکنند. قابلیت دوم دیگر این اپلیکیشن، Daily Limit است. با این قابلیت برای مصرف دیتا یک محدودیت روزانه قرار بدهید تا اگر از این حد بیشتر استفاده کردید، اپلیکیشن با یک نوتیفکیشن به شما هشدار دهد.

گاهی اوقات به خاطر اپلیکیشن‌های مختلفی که روی گوشی داریم، بدون اینکه مطلع باشیم، بسته‌های اینترنت ما تمام می‌شود و قابلیت Unused Apps این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا اپ‌های پرمصرف را پیدا و میزان استفاده دیتای آنها را کنترل کنید.

قابلیت جدید چهارم این اپلیکیشن نیز Find Wi-Fi است که به شما کمک می‌کند نقشه‌ای از ‌هات‌اسپات‌های وای‌فای اطراف خود را مشاهده و در صورت امکان از آنها استفاده کنید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=284842
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما