شنبه 2 تیر 1397 - 0:41

اخراج تعدادی از نیروهای دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که باید شهرهای استان از جمله سه شهر بزرگ مجهز به سیستم پایش تصویری شوند، گفت: این سیستم باعث کاهش ۲۰ درصدی جرائم می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

این مسؤول قضایی با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه اظهار کرد: مردم توقع دارند چهره اسلام را در چهره قاضی بدانند که باید قدر خود را بدانیم و حرمت آن را نگه داریم.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید حرمت مردم را نگه داریم و انتظار آن‌ها را با اجرای عدالت و رعایت حقوق شهروندی برطرف کنیم.

این مسؤول با بیان این که اگر کسی در دستگاه قضایی سلامت اخلاقی نداشته باشد با او برخورد می‌کنیم، افزود: تعدادی را از کار منفک کردیم و تعدادی از واسطه‌ها در دادگاه‌ها دستگیر شدند.

وی از مردم هم خواست تا حرمت جایگاه عدلیه را داشته باشند خاطرنشان کرد: ما نیز در دستگاه قضایی به دنبال کاهش اطاله دادرسی هستیم تا پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسند.

مزارعی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که سال گذشته ۱۸۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضایی شد، اظهار کرد: فرایندها را به حداقل زمان ممکن رساندیم.

این مسؤول به اقداماتی که برای امنیت مردم صورت گرفته اشاره کرد و گفت: برای نمونه سارقان طلافروشی یاسوج که هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته بودند و با لباس مبدل اقدام به سرقت کرده بودند به همت نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان دستگاه قضایی دستگیر شدند.

مزارعی با بیان این که باید شهرهای استان از جمله سه شهر بزرگ مجهز به سیستم پایش تصویری شوند، اظهار کرد: این سیستم باعث کاهش ۲۰ درصدی جرائم می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=284656
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    قضاتی که تخلف کردن چی ؟؟ اگه با اون ها هم برخورد میشه حق مردمه بدونن و باید اسامی اون ها رسانه ایی شه تا مردم به اجرای عدالت امیدوار بشن …

  2. خانم. ا. گفت:

    سلام .دروووود بر شما

    اگه پرونده ها هرچه زودتر به نتیجه برسند خیال مردم راحت تر میشه‌.‌متاسفانه گاهی مسائلی ک کاملا شفاف هستند ولی پروندش طولانی شده و دیر ب نتیجه میرسند اگر این مشکل حل بشه خیلی خوبه

  3. اینه گفت:

    با سلام و آرزوی توفیق
    در نیمه های شب توسط بعضی ماشینها با سرعت بالا و حرکات ناموزون در در خیابانها بویژه بلوار شهید رجایی و سی متری محمود اباد موجب سلب آرامش مردم می شوند

  4. ناشناس گفت:

    نیروهای دادگستری از شریف ترین وخدومترین کارکنان درنظام جمهوری هستند.متاسفانه فساد در لایه های پنهان سایر ادارات ومجموعه ها با چشم داشت های سیاسی وجناحی نادیده گرفته می شود.سهم تخلفات مجموعه قضایی با توجه به اینکه با جان مال وناموس مردم سروکار دارند وزمینه فساد وجوددارد بسیار ناچیز هست.

دیدگاه شما