جمعه 1 تیر 1397 - 12:31

آتا نیامده پروازها را لغو کرد، تمسخر مردم یاسوج توسط شرکت آتا

گروه اجتماعی- علیرغم وعده مسئولان فرودگاه یاسوج و هواپیمایی آتا، پرواز های روز جمعه تهران به یاسوج و بالعکس لغو شد.

اگرچه پیش از این بویرنیوز ابعادی از بدقولی های هواپیمایی آتا را اطلاع رسانی کرده بود و برخی ها آن را به عدم همراهی و ممانعت از روند توسعه استان قلمداد کرده بودند اما بدعهدی تازه این هواپیمایی تاییدی بر این اخبار بوده است.
شرکتی که باید به دنبال جلب رضایتمندی و اعتماد مشتری باشد و اینطور در همین ابتدای کار بدقولی های متعدد می کند، پایان داستانش مشخص است.
وعده‌های متعدد به شهروندان، باز کردن فرایند خرید بلیط و در نهایت ابطال آن علاوه بر توهین به مردم و تمسخر شهروندان و مسافران، نشان از بی اهمیتی خدمات رسانی به فرودگاه یاسوج است.

علیرغم اینکه گفته میشد امبرائر مشکلاتی داشت، اما پروازهای امبرائر بدون مشکل در کشور در جریان است و به نظر می رسد تنها دلیل لغو پروازها و عدم سرویس دهی به یاسوج، عدم جذابیت یاسوج برای هواپیمایی بد قول و پر از تأخیر آتا است.

بدون شک با این روند هیچ کس به فرودگاه یاسوج و هواپیمایی آتا اعتنا و اعتمادی نخواهد کرد.

به گزارش بویرنیوز، تعداد زیادی از مخاطبان بویرنیوز نیز با انتقاد چند باره از لغو پروازهای آتا گفتند: این رفتار هواپیمایی آتا توهین و تمسخر مردم کهگیلویه و بویراحمد است، چرا باید چندین بار برنامه‌ریزی و کارهای ما بخاطر عدم کفایت مسئولان فرودگاه یاسوج و هواپیمایی آتا مختل شود؟

برخی دیگر گفتند: بدون شک اگر این پرواز برای مسئولان اهمیت داشت و خود استانداری و سایر دستگاه ها ملزم به استفاده از همین فرودگاه بودند شاید الان با این وضعیت روبرو نبودیم.
به گزارش بویرنیوز، بدون شک با این نحوه برخورد با مردم فرودگاه یاسوج باید در انتظار رکور بی سابقه و عدم استقبال مردم از پروازهای آن باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=284610
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درودبر امیرکبیر ایران واستان

  2. ناشناس گفت:

    چراتمسخر مردم
    مسولین را به تمسخرگرفته البته مسولین هم مشکلی ندارند فرودگاه شیراز وخودروی خوب سازمانی و….

  3. اشتباه کرده گفت:

    از نماینده بپرسید..

  4. ناشناس گفت:

    اشتباه جان اشتباه میکنی مگه نماینده خلبانه

  5. محمد گفت:

    این بی کفایتی وناکارامدی نماینده واستاندارمونه پل سومو نیمه کاره افتتاح کردند دیگه نیازی به فرودگاه نداریم از رو پل میشه رد بشیم بریم شیراز اونجا سوار هواپیما بشیم .

  6. دانشجو گفت:

    سلام من شنيدم كه اين مشكل سراسريه و مختص ياسوج نيست اي كاش بوير نيوز اسم چندتا از اين فرودگاههايي رو كه ميگه الان امبراير پرواز داره مطرح ميكرد…

  7. آریوبرزین گفت:

    چه ارتباطی به نماینده و مسئول و فرودگاه داره آخه؟
    فقط دنبال شلوغ کردن هستید
    مشکل اصلی کمبود خلبان هست. هواپیماهای امبرائر در سراسر کشور الان مشکل کمبود خلبان خارجی رو دارن
    این نوع هواپیما هنوز خلبان داخلی نداره

دیدگاه شما