جمعه 1 تیر 1397 - 11:02

دکتر یاری پور و خانواده اش؛ مسافران ATR، در یاسوج آرمیدند+تصاویر

با حضور گسترده مردم شهرستان بویراحمد از طوایف و ایلات مختلف سرانجام پس از 4 ماه چشم انتظاری، پیکر دکتر شاپور یاری‌پور و فرزند خردسالش شهبد از جانباختگان سانحه سقوط هواپیما در زادگاهشان جهان‌آباد دشت‌رم به خاک سپرده شد.

به گزارش بویرنیوز،با حضور گسترده مردم شهرستان بویراحمد از طوایف و ایلات مختلف سرانجام پس از 4 ماه چشم انتظاری، پیکر دکتر شاپور یاری‌پور و فرزند خردسالش شهبد در زادگاهشان جهان‌آباد دشت‌رم به خاک سپرده شد.

به گزارش فارس در این آیین که جمعی از مسؤولان نیز حضور داشتند خانواده داغدار یاری‌پور از همه مردم ایران و به خصوص از مقام معظم رهبری به دلیل پیام تسلابخش و همچنین از مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و بخش بیده سمیرم و همه دستگاه‌هایی که به نوعی در این سانحه متحمل زحمت شدند قدردانی کردند.

همچنین در جایگاه این مراسم بنری نصب شده بود که خانواده داغدار یاری‌پور که سه عزیز خود را در این سانحه از دست داده از شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل قصوراتی که در این سانحه داشتند انتقاد کرده و عدم ایفای تعهدات حرفه‌ای و اخلاقی آن‌ها را یادآور شده بودند که برای همیشه در یادها خواهد ماند.

به گزارش فارس؛ خانواده یاری‌پور در این سانحه دردناک که در تارخ 29 بهمن‌ماه سال گذشته به وقوع پیوست سه عزیر خود دکتر شاپور یاری پور متخصص و جراح فک و صورت 39 ساله و همچنین شهبد یاری‌پور فرزند خردسال 5.5 ساله و ژیلا قلی‌پور همسر دکتر و مادر شهبد را از دست دادند.

پیکر مرحومه ژیلا قلی‌پور مادر این خانوده سه نفره نیز هفته گذشته در زادگاهش همدان به خاک سپرده شد و قرار است در کنار پیکر دکتر یاری‌پور و فرزندش شهبد بنای یادبودی برای ژیلا نیز در نظر گرفته شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=284596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Mahmoody A گفت:

    خداوند ایشان را رحمت کند وبه خانواده وبازماندگان صبرعنایتفرماید

  2. ناشناس گفت:

    خدا به خانواده اش صبر بده

  3. یاشاقاسم گفت:

    خدایا به خانواده اش صبر بده واقعا مصیبت سنگین است

  4. احسان گفت:

    عرض تسليت

  5. Sohrab گفت:

    خداوند صبردهد بازماندگان دکتر یاری پور را

  6. اصلاحات گفت:

    خداوند بهشون صبر بده

  7. علی گفت:

    روحشان شاد وعرض تسلیت به خانوادشان

  8. وحید از مارگون گفت:

    سلام و عرض تسلیت خدا صبر بده ان شالله واقعا حادثه تلخ و جان سوزی بود ، م س و ل ی ن…با دل خانوادها چه کردیت؟تا کی بدبختی این استان تحمل بکنیم؟دردیکی دوتا نیست اشتغال،بی کاری
    طلاق
    جادهای که ۳۰سال میخوایید درستشون بکنید
    میراث فرهنگی
    امینت غذایی
    تولید صنعت
    چیکار‌کردید کدام رو درست کردید؟؟؟؟؟؟ اصلاحات میاد میگن اصولگراها خراب کردن اصولگرا میاد سر کار میگن اینا مملکت فروختن اخه ۳۸ساله دارید میگید این و اون پس حتما مردم مقصر اند!!!!!!!شما مسول نبودید شماسرکار نبودید!!!شما …
    این استان از همه نظر از همه لحاظ از کل ایران عقب تر چیکار کردید؟؟؟مسولین چرا جواب نمیدن چرا کسی نیست به اینا بررسی بکنه؟ اگه هواپیما خوب نبود اگه جو هوا خوب نبود اگه نقص فنی داشت اگه مشکل داشت اگه چندبار تعمیرش کردید اگه ۲۵سال از عمرش میگذشت چرابهش مجوز پرواز دادید؟؟؟؟؟؟
    جون هیشکی هیچ ارزشی نداره فقط جون مسولین پس چرا مسولین باپرواز شیراز میرن تهران با یاسوج نمیرن؟؟؟؟
    بویرنیوز خدای کامنتمو بزار چیزی به جز حق ننوشتم خودت و انصافت

  9. ارام گفت:

    خدا بیامرزدشان

  10. لوداب گفت:

    خداوند رحمتشان نماید،بویراحمد در سوگ همه عزیزشان هنوزهست،استان ما چقدر محروم و دردکشیده و زجرکشیده هست چقدر ماباید از استاندارها دورباشیم چقدر از روند توسعه دورهستیم

  11. حمید گفت:

    روحشان شاد ویادشان گرامی .بیشتر از این چیزی نمیشود گفت در وصف این همه نخبه که بر اثر سهل انگاری مسئولین از دیت دادیم

  12. مهندس ازادی گفت:

    در تاریخ بویراحمد این حادثه تلخ و دردناک ثبت خواهد شد و از دست رفتن چهره های نخبه ی علمی بر این تارک زمان و سهل انگاری و کمبود امکانات را تاریخ به نظاره خواهد نشست و روزی خواهد رسید که فرزندانمان آه سرد و تاسف خود را نثارمان کنند . من هم ضایعه در گذشت دکتر شاپور یاری پور و خانواده را در کنار سایر خانواده ها به محضر مردم شریف و قدرشناس بویراحمد که الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشتن تسلیت عرض مینمایم .از دست دادن این جراح زبردست و استاد ضایعه بزرگی برای کشور بود . خدا بیامرزدشان .

  13. امین گفت:

    تسلیت

  14. جهان فکر گفت:

    مصیبت ؛مصیبت سخت وسنگینی بود
    خداوند به پدر ومادر وبرادر وخواهران وهمه بستگان واقوام وفامیل دکتر شاپور یاری پور وهمسر وفرزندش صبر مضاعف بدهد
    برای شادی روحشان وبرای تسکین قلب بازماندگان صلوات

  15. اکرم گفت:

    سلام به نظر من دکتر قلب همدان بود روحش شاد

  16. اکرم گفت:

    برای روحشان صلوات بفرستید

  17. صادق گفت:

    با عرض سلام ممنون ازاین همه محبت شما برادران وخواهران گرامی که مارا در مصیبت وارده همراهی کردید امیداست که خداوند مهربان بتوانم در شادی های همه شما عزیزان جبران زحمت بنمائیم خداوند روح همه ی در گذشتگان شما رحمت کند

دیدگاه شما