پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 2:51

مدیرکل جدید پژوهش ایرنا منصوب شد

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) امروز چهارشنبه در حکمی، «داریوش جهان بین» را به عنوان مدیرکل جدید دفتر پژوهش و بررسی های خبری خبرگزاری رسمی کشور منصوب کرد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر «سیدضیاء هاشمی» در متن حکم جهان بین نوشته است:« ارتقای فعالیتهای پژوهشی ایرنا از طریق تقویت ارتباط با دانشگاهها، اندیشکده ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی، جلب همکاری و توسعه روابط با صاحبنظران و نخبگان، رصد و پایش تحولات و تهیه گزارشهای راهبردی و بهره گیری عالمانه از فناوری های نوین حوزه های افکارسنجی و داده کاوی از جمله مهمترین ماموریتهای دفتر پژوهش و بررسی های خبری در دوره جدید است.»
وی ابراز امیدواری کرده است با هماهنگی و تعامل شایسته مدیرکل جدید دفتر پژوهش با سایر بخشهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهره گیری مناسب از نیروهای توانمند حوزه پژوهش، تحرک و تحول جدیدی در این حوزه رخ دهد.
مدیرعامل ایرنا همچنین از تلاشهای مجدانه «رضا خوش لهجه» در طول حدود دو سال مدیریت دفتر پژوهش و بررسی های خبری قدردانی کرده است.
جهان بین، 42 ساله، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت، پیش از این در مسئولیتهای مختلف اجرایی ایفای نقش کرده و علاوه بر تدریس، تالیفاتی نیز در حوزه های حقوق ارتباطات دارد.
معاون بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداریهای سازمان بازرسی، معاون مرکز رسیدگی به شکایتهای مردمی و نیز، مدیرکل سنجش سلامت اداری این سازمان، رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیر مطالعات حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی، مدرس دانشکده خبر و مدیر منطقه ای خبرگزاری ایسنا از جمله سوابق او است.
خوش لهجه نیز که از مدیران و خبرنگاران باسابقه ایرنا به شمار می رود، در احکام دیگری، به عنوان «مدیر هسته گزینش» و «دستیار خبری معاون خبر» خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=284551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما