سه شنبه 29 خرداد 1397 - 13:07

نطق تند یک نماینده علیه روحانی؛ اگر خداوند احمدی‌نژاد را نمی‌‌آفرید …

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از انداختن مشکلات به گردن دیگران بپرهیزیم، گفت: نمایندگان و جناب آقای رئیس‌جمهور اگر خداوند احمدی‌نژاد را نمی‌آفرید مشکلات کشور را به گردن چه کسی می‌انداختیم. از انداختن مشکلات به گردن دیگران بپرهیزیم.

به گزارش  بویرنیوز، محمد عزیزی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 28 خرداد 97) گفت: نباید فراموش کنیم روزی را که رهبر معظم انقلاب در بحث برجام چه گفتند. نکته قابل توجه ایشان عدم اعتماد به کشورهای طرف مقابل در برجام بود و الان هم تاکید دارند که در بحث اروپا باید تضامین لازم ایجاد شود.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بازی عرصه بین‌الملل هم اکنون حکایت پلیس خوب و پلیس بد را دارد. آنچه اکنون چاره جمهوری اسلامی است اتکا به درون و حفظ وحدت تحت رهبری عمود خیمه نظام، مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ما در عرصه بین‌الملل با رعایت حق احترام و منافع طرفین در معاهدات حاضر شدیم و حاضر هم خواهیم شد اما هیچگاه عزتمان را به ذلت تبدیل نخواهیم کرد.

عزیزی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که وضعیت اقتصادی کشور وضعیت خوبی نیست؛‌ بازار ارز و مسکن آشفته و بازار خودرو ا فتضاح است. ارگان‌های نظارتی چه می‌کنند، سازمان تعزیرات حکومتی برای میوه‌فروش و بقال به خاطر گران‌فروشی و احتکار جریمه‌های قابل توجه و حتی پلمپ اعمال می‌کند اما آیا در بحث خودرو و عدم ارائه خودرو به بازار توسط خودروسازان که باعث ایجاد بازار سیاه شد ورودی کرده است؟

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور از آن روز که جنابعالی با خنده‌های زیبا در برنامه تلویزیون گفتید قیمت ارز حباب است مردم نخرند، اشتباه نکنند و قطعا قیمت پایین می‌آید کمتر از 6 ماه می‌گذرد نه تنها قیمت ارز پایین نیامد بلکه از دو برابر هم گذشت. آقای رئیس جمهور مردم نگرانند یک بار دیگر به تلویزیون بیایید و با یک خنده دیگر دلار را به مرز 10 هزار تومان برسانید.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت ضعیف است و سیاست مدونی برای نظام پولی و بانکی نداریم آقای رئیس جمهور آیا خبر دارید در بازار سیاه خودرو قیمت برخی خودروهای مونتاژ داخل تا مرز 70 میلیون تومان رسیده است. آیا از وضعیت مسکن مطلع هستید یا فقط اظهارات وزیر مسکن‌تان که می‌گوید افزایش قیمت مسکن سیاسی است را می‌شنوید؟

عزیزی خاطرنشان کرد: آقای رئیس،‌نمایندگان و آقای رئیس جمهور هیچ فکر کرده‌اید که اگر خداوند متعال احمدی‌نژادی را نمی‌آفرید الان باید مشکلات کشور را به گردن چه کسی می‌انداختیم از انداختن مشکلات به گردن دیگران بپرهیزیم و از این کار دست برداریم و مشکلات را به صورت واقعی ببینیم و برای حل آنها متحد شویم.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غول بیکاری در حال فربه شدن است و به گردنه اصلی نظام تبدیل شده است علاوه بر دهه 60 جوان دهه 70 هم شغل می‌خواهند و دهه 80 هم آماده ورود به جرگه بیکاران شده‌اند. 90 درصد مراجعه کنندگان ما مشکل‌شان بیکاری است که در مورد همه آنها جوابی جز شرمندگی برایشان نداریم.

وی افزود: از آمارسازی و آمارپردازی برای اشتغال بپرهیزیم چرا در خصوص مشاغل از دست رفته حرفی نمی‌زنیم،‌چرا قبول نداریم که وضعیت کارخانجات اورژانسی شده است.

عزیزی با اشاره به استمرار اشتغال بازنشستگان خاطرنشان کرد: بازنشستگان با چنگ و دندان در نبردند تا مسئولیت خود را از دست ندهند و فقط عزرائیل می‌تواند توفیق خدمت را از آنان صلب کند. آقای رئیس جمهور، نمایندگان وزرا و مدیران بازنشسته اجازه بدهید جوانان این مرز و بوم هم نفسی بکشند اگر تکلیف خدمتگذاری بوده است انجام داده‌اید، اگر لذت مسئولیت بوده است چشیده‌‌ اید، اگر سازندگی کشور بوده است که وضعیت فعلی محصول کار شما است. از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم تا بازار لابی و رایزنی بیش از این داغ نشده سریعا این موضوع را در دستور کار مجلس و صحن علنی قرار دهد.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=284230
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    این نماینده محترم باید بداند مشکلات فعلی دسترنج خودشان است نباید گردن دیگران بیاندازند

  2. ن.عسگری گفت:

    خدا خیرش بده لااقل حرف دل مردم را زده هرچند که احمدی نژاد هیچوقت آدم لایقی نبوده و نیست.

  3. مدیر گفت:

    احسنت.
    هرچی روباه من مجلس فقط دم تکون ایین.
    آیم باید حرفشه رک بزنه.
    ملت سر گسل مرگ یا زندگی دارن روزگار ایچرخنن.

  4. ناشناس گفت:

    آقایونی که با ملاقه درجه گرفتن و بعد کت و شلوار پوشیدن و بعد شدن نماینده اما در واقع غارتگرمردم لطفا اظهار فضل ننمائید احمدی نبود امثال تو زیاد بود و هست

  5. علی گفت:

    جانم احمدی

  6. سجادح گفت:

    افرين بر شما كه حرف حق را زديد گرچه نه در اثن مجلس ونه در اين دولت حرف حق خريداري ندارد

  7. شهروند گفت:

    چرا اینهمه بازنشسته در شهرداری اوقاف و قرارگاه خاتم مشعول هستند دلتان برای جوانان بیکار بسوزد

  8. مردم گفت:

    زمستان رفت و روسیاهی ماند برای ذغال بعله سال ۹۲ کاری میکنم که ۴۵تومان یارانه یاد مردم برود چنان رونق اقتصادی درست کنم که….. دلار ۳۲۰۰ تومان احمدی نژاد رسیید به ۷۲۰۰ تومان با روحانی تا ۱۴۰۰ با جهانگیری تا ۱۵۰۰ با پزشکیان تا ۱۶۰۰ باقاضی زاده هاشمی نا ۱۷۰۰ با محسن هاشمی تا۱۸۰۰ و…….جنگ روانی و انحراف اذهان عمومی کنسرت و….دیگر هیچ ( بویر سانسور نکن اگر حریت داری)

  9. مردم گفت:

    احمدی نژاد مردی از جنس واقعی وحقیقی مردم

  10. کارمند گفت:

    اتفاقا” اقای احمدی نژاد خیلی لایق تر از روحانی و امثالهم بود…من که اینحرف را میزنم اصولگرا نیستم….اما صد حیف که مفت مفت روحانی کلاه سر مردم گذاشت از خاتمی بدتر هم کلاه سر مردم گذاشت….والا مردم خوب بلد بودن چگونه مطالبات خودشونو از مدعیان دروغین دین و خدا و پیغمبر بگیرند البته اگه چه دیر شده ولی هنوز هم فرصت هست مطمئن باشیم مردم ایثارگربیشتر از این نه تحمل دروغ پردازی ها را دارند نه زیر یوغ ظلم و بیدادگری میروند اینو تاریخ مشخص کرده….

  11. ناشناس گفت:

    جریان این دولت مثل روباه و انگور ترش است که مگویند روباه دستش به انگور نمیرسد میگوید انگور ترش است این طیف مدیران اینجوری هستند و میگن ریگ می گذارند در کفش ما به نظر بنده مدیری که ریگ پای کفشش میرود خودش نالایق است چون روایت داریم که مسلمان زیرک است

  12. دانشجو گفت:

    به عشق هرچی مرده ، احمدی برمی گرده

  13. ناشناس گفت:

    داخل کشور سوریه چند سال جنگ هست .تحریم هم هست برجام هم نداره اون وقت نرخ دلار 350 لیر هست نوسان دلار وطلا هم ندارن.مشکل مدیریت کشور هست.

  14. مندنی گفت:

    واقعا دمت گرم خرف دل مردم را زدی احمدی نزاد خیلی لایق تر از روحانی می باشد درود بر احمدی نزاد وطرفدارانش

  15. فضیل پورمومن گفت:

    درود به احمدی نزاد
    اگر چه احمدی نزاد در انتخابات بعدی نباشد رای نخواهیم داد

  16. aaa گفت:

    درود بر احمدی نژاد

دیدگاه شما