پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 11:24

قتل مادر پس از استعمال شیشه در گچساران/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان ۲۵ ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه ، مادر ۶۰ ساله خود را از پای درآورد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ “سيد محمد موسوي” فرمانده انتظامي شهرستان گچساران در تشريح اين خبر گفت: در پي دریافت خبری از طريق پليس ۱۱۰ اين شهرستان مبني بر قتل زني ۶۰ ساله توسط فرد یا افرادی در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله اکيپي از پليس آگاهي و کلانتري ۱۱ در محل حضور يافتند.

وی افزود : ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله ای که با ضربات چاقو از ناحيه شکم و قفسه سينه به قتل رسيده بود را مشاهده کردند که بلافاضله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ موسوي در ادامه افزود : با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضايي، فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : در تحقيقات مقدماتي از این متهم ، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگيزه خود را ، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شيشه بيان کرد.

سرهنگ موسوي در پايان با بيان چند توصيه از خانواده ها خواست؛ تا درباره اعتياد و مواد اعتياد آور اطلاعات کافي کسب نمايند و مهارت هاي تربيتي خود را افزايش تا بتوانند الگوي مناسبي براي فرزند بوده، و هرگز خلاف گفته عمل نکنند و در ايجاد و يا حفظ روابط صميمانه با فرزندان همواره اهتمام داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما