پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 8:00

معضل فاضلاب ماشین های لجن کش همچنان باقی است

یاسوج- سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: معضل فاضلاب ماشین های لجن کش به قوت خود باقی است و اقداماتی در راستای رفع معضلات اجرایی خواهد شد.

محسن مرادی

به گزارش بویرنیوز، محسن مرادی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بویراحمد افزود: در خصوص لجن کش ها و معضلات به وجود آمده پیرامون فعالیت آنها، مقرر شد که کارگروهی با حضور آبفای شهری، میراث فرهنگی، شهرداری، محیط زیست و مرکز بهداشت شهرستان با هدف رفع این مشکل تشکیل شود.

مرادی به عدم رعایت اصول بهداشتی توسط برخی از نیروهای شرکتی شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به عدم رعایت اصول بهداشت حرفه ای برخی از کارگران شهرداری، مصوب شد که مرکز بهداشت شهرستان از روند فعالیت و سطح بهداشت شرکت ها و نیروهای خدماتی شهرداری بازدید کند.

وی افزود: نتیجه این بازدید ها به شهرداری اعلام خواهد شد تا در صورت نیاز دوره های آموزشی با جامعه هدف کارگران و پیمانکاران از طریق واحد بهداشت حرفه ای محقق شود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با تاکید بر رفع مشکلات احتمالی گرمابه های این شهرستان، گفت: بهداشت گرمابه های عمومی بسیار مهم است و کارشناسان بهداشت محیط، مشکلات بهداشتی گرمابه های عمومی را احصا و به شهرداری گزارش کنند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: ‌همچنین رفع ترافیک خیابان بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج و کیلینیک ها، ساماندهی وضعیت فاضلاب بیمارستان ها و فاضلاب بازارچه میگو و ماهی مرکز استان از اهم مصوبات جلسه بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283718
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما