چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 13:08

توصیه مهم به رسانه های محلی در خصوص اخبار مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی – سلامت، شجاعت و کارآمدی سبب شده تا در مسئولیت های ملی به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد اعتماد شود.

به گزارش بویرنیوز، خوشبختانه فضای کشور اکنون به گونه ای است که برخی از فرزندان این استان توانسته اند به مدد توان و همت خود و بدون پشتوانه، پلکان مدیریتی را طی کرده و به مدارج عالی مدیریتی برسند.

البته در این میان با توجه به محرومیت تاریخی استان و نبود صنعت و اشتغال در آن، به طبع انتظار از مدیران ملی نیز بالاست و مردم تصور می کنند که حال که چنین فرصتی دست داده باید به مشکلات استان رسیدگی کرد ولی در واقع مدیر ملی همان گونه که از نامش پیداست باید کل کشور را ببیند و در همین فرآیند عده ای منتقد و گله مند از عملکرد مدیران ملی می شوند.

خوب البته طبیعی است برخی از این مدیران توجه بیشتری می کنند و برخی کمتر.

نکته مهمی که وجود دارد، متاسفانه حساسیت روی پست گرفتن لرها به طور غیر طبیعی بالاست به گونه ای که این حساسیت ابدا در میان سایر اقوام کشور وجود ندارد.

در این میان گاهی ما رسانه ها که با نیت خیر می خواهیم اخبار خوبی از رشد نیروهای این منطقه مخابره کنیم ناخواسته کاری می کنیم که هم حسودان قومیتی را شاد کرده ایم و هم دست مدیر ارشد را برای ادامه فعالیت بسته ایم.

در انتشار اخبار مربوط به انتصاب های مدیران ملی باید با حساسیت گام برداشته و به طور مثال اگر کسی در شهرداری سمتی می گیرد، در مواردی شاید حتی نیاز به اطلاع رسانی آن توسط رسانه های بومی نباشد یا اگر اطلاع رسانی می شود ضرورتی به تاکید بر زادگاه فرد نیست.

کسی بیست سال تهران مدیریت کرده و الان با رزومه خود توسط همشهریش که سمت ملی دارد به کار گرفته می شود، در این موارد با اطلاع رسانی ناصحیح فرد را قربانی مسائل قومیتی کرده و مدیر ملی را در ارتقای منابع انسانی منفعل خواهد نمود.

رسانه های محلی باید ضمن هوشیاری نسبت به عواقب انتشار چنین اخباری ترجیحا اخبار انتصابات را با حساسیت بالا منتشر کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    احسنت

دیدگاه شما