چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 12:29

دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به استناد ماده 30 آئین‌نامه اجرایی مدارس دریافت هرگونه وجه به جز موارد مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی در زمان ثبت‌نام در مدارس دولتی مجاز نیست.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع‌پور گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به استناد ماده 30 آئین‌نامه اجرایی مدارس دریافت هرگونه وجه به جز موارد مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی در زمان ثبت‌نام در مدارس دولتی مجاز نیست.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مدارس خاص مانند شاهد نمونه و غیردولتی تابع قوانین خاص آن مدارس است، گفت: اولیاء دانش‌آموزان موارد تخلف را به ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌ها ومناطق و یا تلفن ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش به شماره 33222038-074اطلاع دهند.

وی گفت: در مدارس دولتی برگزاری آزمون ورودی –مصاحبه-تعیین شرط معدل ممنوع است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش و دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان هم گفت: تمامی نوآموزان بدو ورود به دبستان باید در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شرکت کنند.

ایوب رضایی افزود: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در شهرها به جز هنرجویان هنرستان‌ها و مدارس خاص با توجه به محدوده جغرافیایی محل سکونت انجام می‌شود.

وی گفت:کار هدایت تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به شاخص‌های ارزیابی آزمونی- علائق و استعدادها نیز در آستانه ثبت‌نام انجام می‌شود.

دبیر ستاد ثبت‌نام گفت: مدیران مدارس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تمامی ثبت‌نام ها تا 31 مرداد 97 به پایان برسد.

وی گفت: سال گذشته 152 هزار دانش‌آموز در بیش از 2 هزار و 800 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283658
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آره جون خودتون

  2. ناشناس گفت:

    بعد از زمان ثبت نام مجاز هست. خخخخخخ. مثلا یه روز بعد از ثبت نام.

  3. ب گفت:

    اول سال اینو میگی ولی کل سال از متخلفین تقدیر میکنی

دیدگاه شما