دوشنبه 21 خرداد 1397 - 22:38

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد+ جزئیات

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه مورخ 21 اردیبهشت، حداکثر تا 25 خرداد ماه سال جاری اعلام می شود.

به گزارش بویرنیوز، امین اله بابویی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان مجری برگزاری این آزمون بوده، افزود: نتایج اولیه آزمون با سه برابر ظرفیت پذیرش، حداکثر تا 25 خردادماه سالجاری اعلام و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش تحت پوشش شرکت پیمانکار طرف قرارداد، در محل خدمت خود مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه داوطلبین مجاز پس از اعلام نتایج می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه، از زمان مقرر تشکیل پرونده خود مطلع شوند، اظهار داشت: بالغ بر 3 هزار و 600 داوطلب در این آزمون شرکت نموده که از این تعداد 190 نفر جذب می شود.

نتایج نهایی آزمون، نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود

بابویی با اشاره به اینکه نتایج نهایی این آزمون، پس از بررسی پرونده و برگزاری مصاحبه تخصصی نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود، تصریح کرد: در این آزمون  یک هزار و 893 شرکت کننده زن و یک هزار و 714 شرکت کننده مرد با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی  استان در پایان یادآور شد: پذیرفته شدگان در 36 رشته اداری، مالی و پشتیبانی، بهداشتی و درمانی پس از گذراندن مراحل مصاحبه و گزینش در واحدهای ستادی، بیمارستان ها و مراکز حاشیه شهر فعالیت خود را آغاز می کنند.6

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283446
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میدجانی گفت:

    درود بر دکتر بابویی احسن

  2. ناشناس گفت:

    تو مصاحبه با این کادری که داریم چه شود

دیدگاه شما