دوشنبه 21 خرداد 1397 - 13:42

دروغ بزرگ وزیر راه به مردم کهگیلویه و بویراحمد/دفاع بی نتیجه استاندار و زارعی از آخوندی!(+عکس و فیلم)

گروه اجتماعی- فرودگاه یاسوج همچنان عملیاتی است، پروازهایش به شکل معمولی انجام خواهد شد، با استاندار و زارعی صحبت کردیم بتونن پیگیری کنن برای یاسوج پروازهای دیگری بگذاریم، انشاءالله پیگیری خواهم کرد که پروازهای بیشتری را به یاسوج داشته باشیم.

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از سخنان آخوندی؛ وزیر راه شهرسازی پس از سانحه سقوط هواپیمای ATR در یاسوج بود و وعده ای به مردم مرکز کهگیلویه و بویراحمد که هرگز تحقق نیافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن زمان با ابراز خرسندی از رای نیاوردن استیضاح وزیر راه گفته بود: حضور مجدد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به نفع کهگیلویه و بویراحمد است چرا که وی دو مرتبه به استان آمده و می‌تواند در تقویت باند فرودگاه و بهبود شرایط فرودگاه به استان کمک کند.

علی محمد احمدی گفت: چون از راه آهن محروم هستیم افزایش پروازها را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: عباس آخوندی در حضور خودم با نمایندگان شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر صحبت کرده و قرار شد پروازها در دو نوبت صبح و‌ عصر برقرار شود.

به گزارش بویرنیوز، نماینده بویراحمد و دنا نیز با اعلام خرسندی از وزیر ماندن آخوندی، از کمک های ویژه وزارت راه به پروژه های استان گفته بود.

زارعی همچنین به انجام مذاکراتی برای برقراری پروازهایی بهتر از گذشته و البته با افزایش تعداد و مسیرهای پروازی در آینده نزدیک خبر داده بود.

نماینده بویراحمد البته در زمان حضور  هواپیمایی آتا به فرودگاه یاسوج نیز با ابراز خرسندی از این شرکت هواپیمایی گفته بود: فرودگاه یاسوج با ظرفیت کامل، توان و امکانات بیشتر پروازهای خود را ادامه خواهد داد.

مدیر فرودگاه یاسوج نیز از چهار پرواز هواپیمایی آتا در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه بعد از سقوط هواپیمایی آسمان در ارتفاعات دنا خبرداد و تصریح کرد: درصورت استقبال، پروازهای فرودگاه یاسوج روزانه می شود.

محسنیان بیان کرد: هم اکنون هر پرواز 48 مسافر و خدمه را جابجا می‌کند که اگر استقبال مثل گذشته باشد بطور حتم پروازهای عصرگاهی را نیز راه اندازی می کنیم.

قائم مقام شرکت هواپیمایی آتا در بدو ورود با یاسوج گفته بود: سیاست شرکت هواپیمایی “آتا”( ATA ( سرویس دهی به استانهای کم برخوردار است که استان کهگیلویه وبویراحمد نیز یکی از این استانهاست اما پتانسیلها و ظرفیت های خوبی دارند با توجه به ناوگان هوایی که در اختیار شرکت هواپیمایی “آتا” است فرودگاه یاسوج را در دستور کار قرار داد.

چلندری اظهارکرد: با هماهنگی استاندار و مدیریت فرودگاه یاسوج در مرحله اول هفته ای 4 پرواز با هواپیمای امبرائر 145 گذاشته ایم، این هواپیما بسیار خوب و با ظرفیت 50 نفر است که  امیدواریم با حمایت های استاندار استان بتوانیم پروازها را بصورت روزانه و حتی دو پرواز در روز برقرار کنیم.

به گزارش بویرنیوز، هواپیمایی آتا که توسط سازمان هواپیمایی کشور، به عنوان بدقول ترین ایرلاین شناخته می شود در همین مدت کوتاه نشان داده است که چندان تعهدی به خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد ندارد.

اگرچه در سخنان وزیر راه، استاندار و نماینده بویراحمد از برقراری مستمر پروازها و حتی راه اندازی پروازهای عصرگاهی گفته شده بود، اما حالا مردم به همان 4 پرواز در هفته راضی هستند اما همان نیز دیگر انجام نمی شود.

مسئولان هواپیمایی آتا نیز بر خلاف وعده هایشان نه تنها به وعده برقراری 4 پرواز در هفته و حتی رساندن تعداد پروازها به دو بار در روز عمل نکردند بلکه با سر کار گذاشتن مردم همان 4 روز را نیز مرتب لغو می کنند و به نظر می رسد این نحوه ادامه کار آتا در یاسوج تنها توهین به مردم است.

به گزارش بویرنیوز، اگر استاندار و مسئولان واقعا توان و یا عزم نگه داشتن یک ایرلاین را ندارند اعلام کنند و موجب زحمت و هزینه برای بیشتر برای مردم نشوند.

مردم از وزارت راه نیز گله مندند، حالا که روحیه استعفا و عذرخواهی وجود نداشت، این حادثه حداقل باید این تعهد را برای مسئولان ایجاب می کرد که با خدمات دهی سریع تر و بهتر یه استان زمینه بروز این دست وقایع تلخ را به حداقل برسانند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Reza گفت:

    سلام.نمیدونم چرا پایگاه خبری بویرنیوز همیشه مخالف زارعی نماینده بویراحمد و دنا خبر میده؟؟

    • Ali گفت:

      چند ساله که من مرتب اخبار بویر رو رصد میکنم ضدیتی که با زارعی ازشون ندیدم بلکه همواره حمایت هم کرده،پس معلومه منصفانه قضاوت نکردی،در مورد پروازهای شرکت اتا هم واقعیاتو داره میگه،زمانی که بحث استیضاح مطرح بود مرتب از حمایت وزیر از استان صحبت کردن و به ضرس قاطع صحبت از برقراری مجدد پروازها کردن و حتی میگفتن برا مشهد هم احتمالا پرواز بزارن!بعد با رایزنی های زیاد با شرکتها بالاخره اتا مجاب شد که۴ پرواز هفتگی بزاره ولی این شرکت بعد از مدتی کوتاه همین ۴پرواز رو مرتب کنسل میکنه و روزایی هم که پرواز بوده با کلی تاخیر پرواز داشتن،و از این راحت کنسل کردنها و تاخیر ها میشه به نحوه ی مذاکره با این شرکت پی برد!کاش جناب زارعی و استاندار و مسئولین هدفشون فراتر از این بوده که با هر قیمتی پرواز ها رو برقرار کنن..این مرتب کنسل کردنا بی احترامی به مردم استان و مسافرین هستش!شرکت اسمان قبلا هر روز هفته پرواز داشت اونم با هواپیمایی با گنجایشی تقریبا ۷۰نفری ولی اتا ۴پرواز در هفته رو اونم با هواپیمایی ۵۰نفره هر روز کنسل میکنه و مسئولینم برا توجیه ش میگن چون مسافر نداشت نیومد!!!ولی اصل ماجرا این نیست

    • ناشناس گفت:

      عزیز من چرا اینقد شما در جهل هستین؟؟؟ مهم واقعیتی هست که بویر نیوز نوشته. رسالت رسانه بیان واقعیات هست حالا چه مخالف زارعی شما باشد چه نباشد. قرن 21 هستیم مثل اینکه

  2. آروقلعه گفت:

    واقعو باید قدر نمایندگانی همچون تاجگردون را دانست
    که با شجاعت وزیر راه را استیضاح کرد
    باج نداد
    و همچنان تنها نماینده ایست که باعث پیشرفت و فعال سازی پروژ های کل استان و نه تنها گجساران میشود..

    • ناشناس گفت:

      تاجگردون وزیر کار رو استیضاح کرد اونم چون پسرشو از مدیرعاملی یکی از شرکت های شصتا برکنار کرد و برداشتن مظاهری رییس اداره کار

  3. ناشناس گفت:

    آخ سی بویراحمد

  4. کارشناس هواپیمایی گفت:

    مردم واقعیت و حقیقت را میخواهند نه وعده و بهانه. هموطنان ما معطل و بازیچه وعده های سیاسی و ابزار دست مسئولان عاشق عکس و مصاحبه نیستند

  5. فرهاد گفت:

    آتا هواپیمایی خوبی نیست. بیشترین تاخیر پروازها تو از این هواپیمایی سر میزنه.

  6. مسعود گفت:

    چطوری ایرانی ؟

  7. ناشناس گفت:

    واقعا ااااا برای استان مایه ی تاسف هست با این مسولان بی کفایت…. تا کی میخوای به همچین آدم هایی رای بدین به عنوان نماینده😔اصلا معلوم شد که چی به اون 66 نفر گذشت کی میخواد جوابگوی خون اونها باشه. از ته قلبم هنوزم براشون ناراحتم 😔ی فکری کنین تا دوباره اتفاقای بدتری نیفتاده…….

  8. یوسف عمادی گفت:

    سلام
    شخصا بابت سرگردانی چندین روزه همشهریان و مسافران فرودگاه بسیار متاسفم.
    مشکلات بر سر راه برقراری یک مسیر پروازی در یک فرودگاه کوچک فراوان است و مشکلات در راه برقرار ماندن آن پرواز فراوان تر.
    بعنوان کسی که ریشه در این آب و خاک دارد و همواره سعی کرده نفع این فرودگاه و منطقه را مد نظر قرار دهد از همه مردم شریف تقاضا دارم در هر سمت و منصب و جایگاهی که هستند، به جای چشمداشت به اهرم های فشار سیاسی و کمکهای کاتالیزوری از سوی مقامات مملکتی باید به فکر ایجاد مزیت های اقتصادی و مشوق های سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در منطقه بود تا نه تنها سرمایه گذاران و شرکتها از جمله شرکتهای حمل و نقل هوایی داوطلبانه تقاضای ورود به منطقه داشته باشند، بلکه خروج از دامنه اقتصادی استان برای آنها دارای ضرر و اجتناب ناپذیر باشد.
    حمل و نقل بویژه در شکل هوایی هر چند مهم است اما تنها یک حلقه از حلقه های رشد اقتصاد یک منطقه هستند و اگر چه پیشران توسعه هستند اما به تنهایی ضامن پیشرفت و توسعه پایدار نیست.
    به امید روزهای بهتر برای استان ما
    یوسف عمادی
    معاون فرودگاه یاسوج

  9. لوداب گفت:

    مسولان و متولیان استان ازشهرکرد و ایلام و بوشهر یادبگیرند

  10. سلجوقی گفت:

    به نام خدا
    از اینکه هر روز خبر های سایت بویر نیوز را رصد کرده و مطلبی بر علیه فرودگاه می بینم اول اینکه دل آزرده میشم و هم انگیزه بنده را برای خدمت دو چندان میکند.
    از این بابت دل آزرده میکنه که فرودگاه متعلق به مردم عزیز استان می باشد و برای کمک به توسعه همه مسئول هستند چه رسانه ها چه مسئولین استانی و چه مسئولین فرودگاهی ،پس همه در یک جبهه تلاش میکنند.و باید دست یک دیگر را گرفته و کمک کنند.
    بنده از مسئولین سایت بویر نیوز گله دارم و از اینکه خودش به عنوان نماینده افکار عمومی میدونه و بحق هم اینه و ما هم به عنوان مسئولین فرودگاه در برابر این مردم سر تعظیم فرود میاوریم و خدمت به این مردم را افتخار میدانیم .و ظیفه سایت ها خبری علاوه بر انعکاس مشکلات ،بر ریشه یابی علت مشکلات باید بپردازند.
    ۱- علت اینکه سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری در استان ندارند چیست؟
    ۲- علت اینکه ایرلاین ها برای برقراری پرواز استان رغبتی ندارند چیست؟
    ایا غیر از این است که رسانه ها و مسئولین و سرمایه دارهای استان و همه و همه بجای حل مشکلات و توسعه استان فقط انتقاد بی مورد و زیر سوال بردن که فقط انرژی را تخیله میکند کاربردی دیگر ندارد.
    شما اقدامات مدیران سابق فرودگاه یاسوج را از سال ۷۹ مرور کنید خدای نکرده نمی خواهم زحمات مدیران سابق نادیده بگیرم هر کدام با توجه به مقتضیات زمان و توانایی هایشان زحمت کشیدند و لی اقدامات انجام شده از سال ۹۳توسط مدیر فعلی فرودگاه بی سابقه بوده و در تاریخ فرودگاه ثبت خواهد شد.
    و از این لحاظ انرژی میگیرم که مسئولین فرودگاه یاسوج برای برقراری پرواز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و انشااله پرواز برقرار خواهد شد و از مسئولین بویر نیوز درخواست دارم برای یکبار هم شده از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در فرودگاه قرار بگیرد شاید تغییری در نگرشش اتفاق بیافتد .با امید موفقیت

    • Ali گفت:

      جناب سلجوقی،اگر همه ی جوانب و ابزارها و زیرساختها رو در نظر بگیریم با شما موافقم که استان ما حتی تو الفبای توسعه مونده،ولی کاش بجای فرافکنی وفرار رو به جلو و انداختن توپ در زمین مسئولان قبلی یه دلیل و پاسخ منطقی به این تاخیرها و کنسل کردن کردن مرتب پروازهای شرکت اتا میدادین!استان ما که از ۲۹ بهمن ماه به بعد عدم توسعه نیافتگی پیدا نکرد!چطور شرکت اسمان با۷پرواز هفتگی مشکلی نداشت ولی اتا با۴ پرواز هفتگی که فقط رو کاغذ پرواز داره نه در عمل، به ریش استان ما داره میخنده؟!!قطعا خود شما نیک میدانید رسالت رسانه انعکاس مشکلاته و بنده بعنوان یه مخاطب نمیتونم اینهمه گلایه و نقد شما را از بویر نیوز هضم کنم!!ولی بنظر بنده دلیل و پاسخ منطقی به این رفتار شرکت اتا رو در اختیار رسانه ها و مردم قرار بدین بهتر از گلایه و فرار رو به جلوست!

  11. بابا گفت:

    استاندار قوام نوذری یادت بخیر اگه اینجا بودی چه غر ولندهایی میکردی که وزیر جماعت تنش میلرزید ومشکل مردم حل میشد

  12. / گفت:

    عباس اخوندی پاسخ بدهد

  13. علی گفت:

    باوجودی که بابخشی ازاخباربویرنیوزمخالفم وبرعکس نظربعضی دوستان به نظرم بویرستادانتخاباتی حاج زارعی شده بودوهست امااین خبروتحلیل کاملا درسته که فرودگاه یاسوج ووزارت راه واخوندی وزیرکه ناراست ترین وحقه بازترین وبدقول ترین وزیرتاریخ جمهوری اسلامی است درحق مردم استانمان ظلم وتبعض وبی عدالتی کردندنمایندگان استان هم که خوابندوباوزیرراه معامله وساخت وپاخت کردندمگرغیرازاین بودکه تاجگردون طراح استیضاح اخرش علیه وزیرصحبت نکردبلکه به اورای دادعلیه ربیعی که نفراخردرقصورحادثه بودصحبت کرداون هم نه به خاطرهواپیمابودبلکه به خاطرعزل مظاهری ازمدیرکلی کاراستان بودبدبخت مردم که اینهانماینده شون هستند

  14. ناشناس گفت:

    کدام وعده داده شده از مسئولین درست از آب درامده که این دومینش باشد ،این فرمایشات تابع سخن وزیر برای رای آوردن بوده والا غیر وتا جایی که ما اطلاع داریم وحتی بعنوان یک دوست تذکر هم داده ایم این سایت به جد طرفدار زارع بوده وهست.زمانی که نماینده باید از مردم دفاع کند درست کنار وزیر ضد مردم فعالیت می کند واین هم نتیجه.

  15. سید گفت:

    روزنامه رو‌گذاشتن برا انتقاد و حرف مردم، حالا مثلا اسم زارعی رو آورد چی شده، یه عده گله میکنن، روزنامه که دیگه انتخابات قومی قبیله ایی نیست که مردم براش تصمیم بگیرن، احسنت بر بویر نیوز …

  16. دکتر.تهران گفت:

    جالبه.
    پس خانم شیرین بانو زرین که قبل از این خبر مقاله نوشته بود در همین سایت
    حتما از چیزایی خبر داشته که بقیه بی اطلاع بودند….
    دقیقا تا زیر ذره بین کارشناسان و رسانه ها رفتن
    و دیدند که نمیتونن منافعشون رو تامین کنند
    کشیدن کنار.

    ✈️ بویر نیوز – نقره داغ کردن مسافران پرواز یاسوج – تهران!

    ➡️ https://boyernews.com/?p=282641
    ➖➖➖➖➖➖➖➖
    ✅ کانال بویر نیوز👇
    https://t.me/joinchat/AAAAADvHz-IZXzoA4FX9bg

دیدگاه شما