سه شنبه 6 فروردین 1392 - 22:01

موفقیت یک کهگیلویه و بویراحمدی در کشور

پرویز پایدار از مدیران توانمند هم استانی مدیر برتر موسسه مالی – اعتباری صالحین (بانک آینده ) کشور شد .

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی موسسه مالی – اعتباری صالحین ، ” پرویز پایدار ” مدیر کل منطقه غرب موسسه مالی – اعتباری صالحین (بانک آینده ) به عنوان مدیر برتر این موسسه عظیم مالی اعتباری شناخته و از وی تقدیر شد .

0122 پرویز پایدار مدیر برتر موسسه مالی اعتباری صالحین (بانک آینده) کشور شد

در یازدهمین همایش سراسری مدیران ارشد مؤسسه پس از بررسی‌های به‌عمل آمده، برترین‌های مؤسسه از سوی اعضای هیأت مدیره انتخاب و از تلاش آنان قدردانی شد.

براین اساس طی ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، مهندس حامد برکچی‌زاده، معاون فن‌آوری نوین اطلاعات و ارتباطات و محمّدرضا زاغری، معاون مالی و بودجه به دلیل همّت متعهدانه و تلاش بی‌شائبه و شبانه‌روزی به عنوان مدیران منتخب و برتر مؤسسه صالحین(بانک آینده) معرفی شدند و از سوی اعضای هیأت مدیره مورد تقدیر قرار گرفتند.

در همین راستا از بین مناطق ۱۰گانه کشور نیز منطقه جنوب‌غرب با مدیریت پرویز پایدار و منطقه جنوب با مدیریت سیدحامد عظیمی به جهت برخورداری از بالاترین میزان منابع به ترتیب به عنوان مناطق برتر مؤسسه شناخته شده و از تلاش و سخت‌کوشی مدیران‌کل و کارکنان این دو منطقه از سوی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره قدردانی شد.

پرویز پایدار از مدیران شناخته شده موسسات مالی – اعتباری کشور است که پیش تر نقش ممتازی در راه اندازی و گسترش شعبه موسسه مالی اعتباری مهر در کهگیلویه و بویراحمد داشت .

وی از فرزندان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد است که توانمندیهای خود را در موسسات پولی – مالی کشور به اثبات رسانیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28329
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما