چاپ این برگه

حمله رسانه های اصلاح طلب به تاجگردون؛ سرویس دادن تاج گردون به دلواپسان تمامی ندارد‼️

به گزارش بویرنیوز، پس از به تعویق افتادن بررسی fatf در مجلس، رسانه های اصلاحات، اصلاحات پرس و … در مطلبی به انتقاد شدید از تاجگردون پرداختند که در ادامه می آید:

🔸 صبح امروز رای به تعویق دو ماهه تصمیم گیری در مورد پیوستن یا عدم پیوستن ایران به “FATF” در حالی در مجلس تصویب شد که عباس عراقچی در جلسه علنی امروز اعلام کرده بود ایران فقط تا 24 خرداد مهلت دارد نظر نهایی خود را اعلام کند.

🔸 از طرفی نماینده دولت، “عباس عراقچی” در جلسه امروز محلس هر چقدر توضیح داد که عدم تصویب این آئیین نامه تقویت مواضع مخالفان ایران مانند عربستان، اسرائیل و آمریکا و نزدیک تر کردن مواضع آنها به اروپاست بی فایده بود و عاقبت پس از دو ساعت بحث بر همگان مشخص شد که نمایندگان با تعویق دو ماهه بررسی لایحه ای موافق هستند که تنها تا 24 خرداد مهلت دارد!

🔸 اما نکته مهم حضور پر رنگ نماینده پر حاشیه مجلس در به تعویق افتادن این تصمیم گیری بود؛ غلامرضا تاج گردون

🔸 جمع آوری امضاء برای تعویق بررسی عضویت ایران در FATF توسط نماینده نزدیک به علی لاریجانی و جناح او در مجلس صورت گرفت.

🔸 #غلامرضا_تاجگردون کسی بود که میکروفون مجلس را در اختیار گرفت و خواستار تعویق به جای تصویب شد و #علی_لاریجانی نیز به جای لایحه پیوستن ایران به FATF . تعویق دو ماهه آن را به رای گذاشت.

🔸 حال باید دید این نماینده پاسخی در برابر مشکلات بانکی ایجاد شده در پس این تصمیم کودکانه خواهد داشت یا باز هم معامله ای دیگر بر صلاح مردم اولویت داشت‼️

🔸 منبع: اصلاحات