یکشنبه 20 خرداد 1397 - 23:04

افشاگری رئیس شورای شهر یاسوج درباره نحوه توزیع اعتبارات

رئیس شورای شهر یاسوج با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات نفت گفت: اعتبارات پایش تصویری از محل نفت شهر یاسوج 40میلیون و گچساران بیش از دو میلیارد است.

به گزارش بویرنیوز، سید هدایت اکبری در نشست پیش از ظهر امروز شورای ترافیک در خصوص ساماندهی وانت بارها و دستفروشی‌های شهر یاسوج گفت: در همه شهرهای ایران دستفروشان طی یک ساعت مشخص در سطح شهر بساط پهن می‌کنند اما در شهر یاسوج این وضعیت در همه ساعات قابل مشاهده است.

رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد: برای بهبود این وضعیت نیروهای اجرایی شهرداری وارد عمل شدند اما درگیری بین نیروها و دستفروشان منجر به شکستگی دست و پا شد.

وی تصریح کرد: پلیس راهور در این خصوص با شهرداری همکاری دارد اما دستفروشان از پلیس راهور نمی‌ترسند و لازم است در این خصوص نیروی یگان امداد نیروی انتظامی پای کار باشد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع اعتبارات نفت در اجرای طرح پایش تصویری انتقاد کرد و گفت: 40 درصد جمعیت مرکز کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج زندگی می‌کنند اما متاسفانه 40 میلیون اعتبار برای طرح پایش تصویری به این شهر اختصاص داده شده است.

اکبری عنوان کرد: این در حالی است که اعتبارات شهرستان گچساران از همین محل و برای اجرای طرح پایش تصویری بیش از دو میلیارد تومان است و وقتی در این خصوص حرفی می‌زنیم می‌گویند اعتبارات نفت است.

وی بیان کرد: نماینده گچساران می‌گوید اعتبارات نفت به حوزه یاسوج اختصاص داده نمی‌شود اما نماینده ما می‌گوید اختصاص می‌یابد.

رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه سخنان اعتراضی خود گفت: می‌گویند خیابان بلادیان گچساران در طرح بافت فرسوده پایلوت کشوری است و تمام اعتبارات آن به صورت ملی تامین می‌شود اما از اعتبارات استانی برای اجرای این طرح استفاده می‌شود.اعتباراتی که به یاسوج داده می‌شود ضد و نقیض است که از معاون عمرانی و استاندار می‌خواهم در این خصوص ورود پیدا کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: قبلا گفته‌ام و الان هم یادآوری می‌کنم که اگر اعتبارات لازم به شهر یاسوج داده نشود در خدمات‌رسانی به برخی دستگاه‌ها تجدید نظر خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283141
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    از انجایی که شهرداری یاسوج به عنوان مرکز استان دارد به ادارات کل استان و استانداری و نهادهای استانی و کل مردم استان وخارج از استان خدمات ارائه میدهد نباید شورا اجازه دهد این جور اجحافات در حق مرکز استان ایجاد بشه باید شورا و نماینده شهرستان بویراحمد با هم وارد عمل بشوند و اگر استانداری همکاری نکند در ارائه خدمات مثل حمل زباله ادارات کا تجدید نظر بشه

  2. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس اکبری

دیدگاه شما