یکشنبه 20 خرداد 1397 - 11:51

روایت عجیب دهرابپور از تاراج چشمه نباتی یاسوج/پای یک عضو شورای سابق شهر یاسوج در میان است(+جزئیات)

گروه اجتماعی- پارک چشمه نباتی یاسوج به صورت تشریفاتی واگذار شده است.

به گزارش بویرنیوز، دهرابپور در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط واگذاری پارک چشمه نباتی یاسوج گفت: یکی از موضوعاتی که برای خود ما نیز دغدغه بسیار مهمی است و یکی از شاخص های اصلی معروف شهر یاسوج نیز هست، همین چشمه نباتی است.

چشمه نباتی نقطه عطف سابقه  شهر یاسوج است به این دلیل که از زمان قدیم مورد استفاده و تفریح مردم قرار می گرفت و انتظار می رفت بعد از این که شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و قطب گردشگری معرفی می شود، این چشمه به عنوان اولویت اول یا دوم شهر مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: از زمانی که به شکل پارک درآمد، خیلی تلاش شد که حفظ شود گرچه به آن تعرض شد و در دوره دوم  وسوم شورا اشراف داشتیم و در کارهای شهری به گونه ای احساس مسئولیت کردیم که شهر را بتوانیم حفظ کنیم. بخصوص در دوره دوم شورا می توانم ادعا کنم یکی از کارهایی که انجام دادیم این بود که شهر را از دستبرد و تعرض افراد سودجو حفظ کردیم .

دهرابپور ادامه داد: در دوره دوم قسمت های مختلفی از جمله همین چشمه نباتی در حال به تصرف درآمدن توسط افراد خاصی بود که توانستیم حفظش کنیم و در دور سوم به پارک تبدیل شد و در دوره چهارم که بنده عضویتی در شورا نداشتم گویا به بخش خصوصی واگذار می شود.

این عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: با توجه به بررسی هایی که انجام دادم متوجه شدم که واگذاری این پارک تشریفاتی بوده است و طبق تحقیقاتم و برخی گفته ها، کسی که نقش اصلی را در پارک چشمه نباتی دارد و این امتیاز مهم را در اختیار دارد، یکی از اعضای دوره قبل شورای شهر یاسوج به نام آقای «م» است که در واقع اگر چه به اسم فرد دیگری واگذار شده است اما متعلق به وی است و ردپایش در آنجا زیاد است، چرا که مدام به آنجا رفت و آمد می کند و برنامه و نشست برگزار می کند.(نقل قول عضو شورای شهر یاسوج نیاز به بررسی مراجع ذی صلاح دارد)

وی افزود: یکی از برنامه هایی که قبل از ورود به شورای شهر پنجم داشتم، پرداختن به بحث چشمه نباتی بود که اعتقاد دارم به صورت تشریفاتی واگذار شده است و در حال حاضر نیز در اختیار افراد خاصی است .

دهرابپور با اشاره به اهمیت این پارک گفت : یکی از منابعی است که به شکل های مختلف از جمله به عنوان منبعی برای درآمدزایی شهرداری استفاده بسیاری می توان از آن داشت اما به بهانه واگذاری و به صورت غیرقانونی در اختیار یکی از اعضای سابق شورای شهر قرار دارد و از دست شهرداری خارج شده است.

دهرابپور یاداور شد: این صحبت ها همانند زخم عمیقی است که هر بار آن ها را به یاد می آوریم همانند این است که بر روی آن نمک می پاشیم و این زخم عفونت شدیدی کرده است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283093
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    صحبتهای آقای دهراب پور ترس و لرز بر اندام خیلی ها انداخته و همین باعث شده عده ای نزارن ایشون توی شورا به جایگاه واقعی خودش برای احقاق حق شهروندان بپردازد

  2. تیرک گفت:

    درود برشرفش.واقعیت رو گفتن.اون منطقه الان ول شده به امان خدا.فقط رستوران والاچیق زدن برادرامد خودشون وقلیون کشیدنشون وجمع کردن اوباش شهر در اون پارک برای کارای خودشون.شهردار محترم یک سر بزنین به اینجا.الان چن ساله چمنش رو نزدن.شده پرورشگاه معتاد وخروس ومرغ وغاز وگوسفند.جلوی مردم رو هم گرفتین برای ساخت وساز ومیخواین زمیناشونو مفت ازچنگشون دربیارین ومث قضیه سینما که خودشون شدن مالک و مث ماجرای خیابانهای ابوذر که شیروان وظ….اومد خودش خرید وبعد ازادشون کرد ومیلیاردرشدن سر مردم بیارین.

  3. امید گفت:

    همیشه بزن و ببند بوده و هست و خواهد بود علنیش کنید بگید کدومشون بودن البته اقای میم فقط محسن مفتح بوده .

  4. حسن گفت:

    درود بر شرفت مرد بزرگ ونترس.ای کاش مسئولین ما جرات شما را داشتند..که ندارند .شما دست پاک هستید..بله چشمه نباتی شده کاباره.تا یک نصف شب محل انواع واقسام نکبت ها سودجویی عده ای وناامنی مردم سالم اباد وچشمه نباتی واطراف.کو انصاف فریاد رسی نیست..اقاب مقدم شما کاری بکنید.ساخت وساز.ها شروع شوه..وشما هم درخوابید.یا همه یا هیچکس ..

  5. ناشناس گفت:

    جناب دهرابپور در برابر خدا مسئولی اگه موضوع پیگیری نشود و شجاعتی که ما در شما سراغ داریم بهتون امیدواریم هر جا هم نیاز باشد مردم همراهی میکنند

  6. اهالی چشمه نباتی گفت:

    متاسفم برای جنابعالی که چندین سال توی شورا بودی وهمونطوری که اقرار میکنی نتونستی مشکلات املاک مردم را حل کنی .حالا یکی پیدا شد ابادانی بوجود اورد که همه مردم ازش دارند استفاده میکنند گله داری ایشون هم سرمایه گذاری کرده ‌.غیر قانونی عمل نکرده وما اهالی منطقه هم از این ابادانیها راضی هستیم.واقعا ثابت کردی هیچ خاصیتی برای مردم نداشتی واز افرادی بودی که مشکلات سالم اباد وحاشیه خیابان جمهوری رو بوجود اوردی.

  7. ناشناس گفت:

    ژن خوبه دیگه

  8. ناشناس گفت:

    درود جناب حاج محمدرحیم دهراب پور، این سوء استفاده ها را پیگیری کن و نگذار حق مردم شهرمان ضایع شود

  9. دنا گفت:

    چنین اشخاصی که منافع عمومی را برای مطامع شخصی استفاده میکنند میبایست طبق اسناد و مدارک مستند و قانونی به مراجع قضایی معرفی گردند تا دستشان رو شود و عامه مردم ببیند که چه کارهایی که نکردند اینجا سوالی مطرح است و آن اینکه نهادهای نظارتی مثل دیوان محاسبات و بازرسی چرا سکوت کرده اند و وارد عمل نشده اند!!!!!!!

  10. حسن گفت:

    ابرای این عضو شورای شهر واقعا متاسفم بخاطر اینکه سن بالای ایشان حتما خاطره های چشمه نباتی رو که جایگاهی برای معتادان و مواد فروشان بود تا قبل از این ابادی فراموش کرده اند ولی حالا که یه سرمایه گذاری پیدا شده و این جایگاه بسیار زیبا در قلب شهر را از مخروبه تبدیل به گلستان و محل تفریگاه امن برای مردم شهر یاسوج کردند ایشان را ازرده کرده وای به حال ما و طرز تفکر مسولینی که سواد صحبت کردن را ندارند . یا حق

  11. حسن گفت:

    حتما اقای دلسوز مردم یادشون رفته که مردم در مورد خودروی شهرداری که استفاده شخصی میشده و توسط پسرشون هم تصادف کرده مردم چی میگن .متاسفم سیایی بازی تا کی

  12. دردمند گفت:

    آقای م عضو سابق شورای شهر که دهراب پور به درستی اشاره کردند پارک چشمه نباتی به ایشون واگذار شده با جاوید شهردار وقت رابطه خویشاوندی نزدیکی دارد و جالب تر اینکه به تازگی به مقام مدیرکلی یکی از سازمان ها رسیده….. این قصه سر دراز دارد….

  13. شهروند یاسوجی گفت:

    سلام.مردم از قبل هم در جریان بودند منتطربرخورد مسئولین بودند ولی متاسفانه خبری نشد
    آقای دهراب پور درود برشما
    ما مردم ستم دیده حمایتت میکنیم
    دست خدا بالاترین دستهاست

  14. بهزاد گفت:

    اقای دهراب پور جا نماز اب میکشه

  15. مجتبی گفت:

    آقای دهراب پور خودت از همه بدتری

دیدگاه شما