جمعه 18 خرداد 1397 - 15:02

سر کار گذاشتن مردم مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سبک هواپیمایی آتا!

گروه اجتماعی- پرواز روز جمعه فرودگاه یاسوج بدون توضیح خاصی لغو شد.

به گزارش بویرنیوز، پرواز های هواپیمایی آتا تهران به یاسوج و بالعکس با وجود فروش بلیط، بدون توضیح خاصی لغو شد و مسافرانی که بر اساس پرواز این شرکت برنامه ریزی کرده بودند حالا با دردسر فراوان مجبور به انتخاب مسیر شیراز هستند.

شرکت هواپیمایی آتا که چند وقتی است با پیگیری مسئولان وارد یاسوج شد تا پروازهای مسیر تهران به یاسوج و بالعکس را پوشش دهد تاکنون آنطور که باید اقداماتش مورد رضایت مردم نبوده است.

این ایر لاین که طبق آمار سازمان هواپیمایی کشور، رکورد دار تاخیر در پروازها و از بد قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است تا کنون آنطور که مردم انتظار دارند عمل نکرده است.

از یک طرف قیمت های شناور و بسیار بالای پروازهای این ایرلاین (قیمت بالای 300 هزار تومان در فروش بلیط) و اخیراً نیز لغو پرواز بدون توضیح به مسافران و دردسر آفریی برای مسافرانی که بر اساس وعده های این شرکت برنامه ریزی کرده بودند مورد نقد جدی مردم است.

به گزارش بویرنیوز، مردم انتظار دارند حالا که با بدقول ترین ایرلاین کشور برای برقراری پروازها صحبت شده، حداقل باید کمی هم در قیمت و هم برقراری پروازها جانب مردم گرفته شود و اگر قرار است آتا با این نرخ ها و شرایط پروازی ادامه دهد اصولاٌ سفر با آن هیچ منفعتی برای مردم نخواهد داشت.

به نظر می رسد اگر روند کار به این صورت باشد و شرکت آتا تنها به منافع خودش اولویت دهد، انتخاب همان مسیر شیراز می تواند هم به صرفه تر و هم منطقی تر باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=282804
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    میخواست شیراز باشه یا اصفهان یا تهران
    استان ما مسئول نداره !
    استانی که مسئولین ما از ترس از دست دادن صندلیشون هیچ کاری نمی کنند!
    جای تأسف داره … استانی ک تو جریان سیاسی کشور هیچ نقشی نداره مظلوم باید بمونه
    با این کارای شرکت هواپیمایی هم خواستن به استان ما گوشزد بزنن که هیچ کاری نمیتونید بکنید، هر چی ما بگیم همونه!

  2. ناشناس گفت:

    سپاس از پیگیری های بویر نیوز،ولی وقتی مسئولین ونمایندگان با التماس و هزاران منت کشی این شرکت رو مجاب میکنن این پروازها رو برقرار کنه معلومه خیلی به تعهداتشون پایبند نیستن و از خداشونه با کوچکترین بهانه کل پروازاشونو کنسل کنن،کاش مسئولین فقط به صرف اینکه تو رزومه شون برقراری پرواز باشه تن به خواسته های این شرکت نمیدادن تا حداقل الان جرات اینو داشتن بهش بگن چرا اینهمه تاخیر دارن..هر وقت دلشون بخواد کنسل میکنن و تازه هیچ وقت هم سر ساعتهای اعلام شده پرواز نکردن..

  3. ناشناس گفت:

    تبریک به نماینده گان ملت به خصوص، ،،،،،،،

  4. علی گفت:

    مداوم اسم شیراز و یا اصفهان رو بردین
    دلیلش غیر از این بوده که میخواهید به راحتی پرواز یاسوج را برای همیشه کنسل کنید؟؟
    یعنی ما اینقد عقب افتاده شدیم که مسئولین شهر خودمان هم بر سر مردممان کلاه بزارند ؟؟
    نمی ارزد که نمی ارزد باید هواپیمای با کیفیت داشته باشیم
    مگر فقط مردم اصفهان و شیراز برای این کشور جانفشانی کرده اند؟؟
    چرا مسئولین استانمان به صندلی های خودشان چسپیده اند و عملا کاری انجام نمیدهند؟؟

  5. علی گفت:

    سلام
    تشکر ویژه از سایت وزین بویراحمد نیوز که انصافا اثرات مطالبش از یک نماینده موثرتر است
    من به همراه خانواده ام امروز جمعه از یاسوج به تهران بلیط داشتیم متاسفانه دیروز پیام کنسل شدن پرواز به ما رسید .بدلیل تعطیلات این چند روز بلیط شیراز تهران نایاب و قیمت بالایی داشت.با هزار واسطه توانستم سه بلیط به قیمت ۱۵ میلیون ریال تهیه کنم در صورتیکه اگر آن زمان که بلیط یاسوج تهران گرفتم همین سه بلیط را میتونستم ۵۰۰ هزارتومان بخرم.
    متاسفم برای یاسوج که مسولی برای پیگیری نداره…
    بویرنیوز متشکرم که حداقل شما به جای آقای استاندار ، آقای نماینده و سایر مسئولین اعتراض کردید

  6. لاله گفت:

    این هم کار احمدی نژاد رییس جمهور سابقه که تو نارمک میشینه نه تجربش یا کار شهردار سابق تهران یعنی همون قالیبافی که ۱۸ساعت کار میکرد بعله

  7. شاهرخ گفت:

    حاج زارع ممنون

  8. رضا گفت:

    با سلام.دیروز ساعت ۱۲ ظهر از طریق تاکسی شهری و بین شهری و اتوبوس و…از یاسوج حرکت کردم ساعت ۴ صبح رسیدم همدان چون باید شنبه صبح خودمو به محل کار میرسوندم. بخاطر نبود پرواز( پراوز یاسوج – تهران).توضیح بیشتر از این فکر میکنم تکرار مکراراتِ

  9. samee گفت:

    بنده با اين هواپيما چند بار از ياسوج به تهران و بلعكس سفر كردم ،هم قيمت ان نسبت به شيراز بهتره هم به موقع پرواز مي كرد ه، تازه فضاي بين صندلي هاي ان خيلي خوبه
    مشكلات سفر زميني ياسوج به شيرازرا هم ببينيد تصادف، ترافيك، هزينه ها و…
    بنظرم سردبير محترم بجاي زدن چنين تيترهائي كه منجر به ياس و نا اميدي و فرار اير لاين ها مي شه بايد مردم را نسبت به پرواز از ياسوج تشويق كند و امار مسافر بالا بره طبيعي هر هواپيمائي كه امار مسافر ان از حد مجاز كمتر بشه بخاطر جلوگيري از ضرر اقدام به كنسلي پرواز ميكنه.

  10. آگاهِ بی اختیار گفت:

    علی برکت ا…
    شعارهای پرطمطراق دولت و استاندار و نماینده مجلس گوش فلک را کر کرده.
    بدا به حال ملت و مردم .
    اما این مسئولین کشوری و استانی بدانند که انقلاب ایران در نتیجه نارضایتی مردم از سیستم اداری و ظلم آشکار به مردم ، تبعیض و بی توجهی به مردم ، و اختلاف طبقاتی بوجود آمد. و یاد کنند از جمله امام خمینی که گفتند بترسید از روزی که مردم تومار ما را هم بپیچند.

  11. ناشناس گفت:

    دليلش اينه كه استاندار و مديركل ها با پرواز شيراز ميرن.

دیدگاه شما