جمعه 4 خرداد 1397 - 1:22

یک راننده کامیون در چهارمحال و بختیاری کشته شد

راننده کامیونی در پی پرتاب سنگ توسط افراد ناشناس و انحراف و واژگونی کامیون در منطقه صنعتی ‘سفید دشت’ بروجن استان چهارمحال و بختیاری کشته شد.

بر اساس اعلام منابع محلی و شاهدان عینی راننده کامیون در واژگونی خودرو سنگین در دم جان باخت و دیگر سرنشین آن در بیمارستان بستری است.
یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تایید این خبر از جزئیات حادثه فوت راننده کامیون در مجاورت مجتمع فولاد و سیمان سفید دشت بروجن ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
اعتصاب 2 روزه برخی از رانندگان خودروهای سنگین موجب بروز نارضایتی در استانهای کشور از جمله در فولاد مبارکه اصفهان شده است، بگونه ای که کارفرمایان از تحویل بار به برخی از رانندگان غیر بومی خودداری می کنند.
همچنین شماری از کامیون داران در استان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه نسبت به آنچه که ‘کم بودن نرخ کرایه ها’ عنوان کردند، با اجتماع در منطقه تره بار شهرکرد و نیز سفید دشت بروجن این استان، رسیدگی به مشکلات صنفی خود را خواستار شدند.
به گزارش ایرنا، کامیون داران با اشاره به افزایش قیمت لوازم یدکی، لاستیک، حق بیمه رانندگان در سال های اخیر و پایین بودن نرخ کرایه خواستار افزایش قیمت حمل بار و اراده خدمات به خود شدند.
کامیون داران عنوان کردند که کرایه حمل و نقل در چند سال اخیر برغم تورم و گرانی لوازم خودرو هیچ تغییری نکرده است.
رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 500 نفر از معترضان به دلیل آنچه که افزایش نیافتن کرایه ها اعلام می شود، برای دومین روز متوالی دست به اعتصاب زدند و از جابه جایی بار خودداری کردند.
فضل الله نمازی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : بومی گرایی در تحویل بار توسط کارفرما، تخلف در دریافت حق انبارداری، کمبود سوخت مورد نیاز و افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک و لوازم یدکی خودرو در 2 ماه گذشته و افزایش 2 برابری حق بیمه تامین اجتماعی از اوایل خردادماه سال جاری را از دیگر دلایل تجمع اعلام کرد.
وی تعداد ناوگان عمومی خودروهای سنگین و نیمه سنگین سطح استان را حدود 8 هزار دستگاه برآورد کرد و گفت: امید است با تدابیر اندیشیده شده مشکل این قشر حل شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=281479
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما