چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 13:45

تایید مذاکرات دولت با مدیر تلگرام

وزیر ارتباطات گفت: مذاکره دولت ایران و تلگرام چیز محرمانه‌ای نبوده و در دولت یازدهم توسط وزیر وقت ارتباطات صورت گرفته است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اخبار منتشره درخصوص مذاکره دولت ایران و موسس تلگرام اظهارکرد: مذاکره دولت ایران و تلگرام چیز محرمانه‌ای نبوده و در دولت یازدهم توسط وزیر وقت ارتباطات صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه این دیدار با اطلاع دادستان وقت کشور انجام شده است، افزود: در دولت یازدهم مذاکراتی با تلگرام در حیطه رعایت الزامات فرهنگی کشور انجام شده که البته توافق‌هایی هم به دست آمد و تلگرام ملاحظات ما در مورد کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های مرتبط با تروریسم را لحاظ کرد.

آذری جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سرورهای اختصاصی به تلگرام داده شده است، خاطرنشان کرد: این صحبت اشتباه است. پهنای باند ویژه‌ای در اختیار تلگرام قرار داده نشده است.

وی تاکید کرد: مذاکرات با تلگرام با اطلاع دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام گرفته و مسئله محرمانه و پوشیده‌ای نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=281382
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما