چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 7:30

نشست مشترک رؤسای اتاق بازرگانی یاسوج و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

رؤسای اتاق بازرگانی یاسوج و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد، در نشستی مشترک راه‌کارهای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت نخبگان در توسعه استان بررسی کردند .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حمد الله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد برقراری ارتباط بین بنیاد نخبگان و سرمایه گذاران و صنعتگران را به نفع توسعه استان دانست و گفت: بنیاد نخبگان آمادگی دارد ت از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کند .

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان در راستای ارتقای دانش علمی مدیران صنعتی می‌تواند کارگاه‌های علمی برگزار کند، بیان کرد: همچنین می‌توانیم با همکاری اتاق بازرگانی کارگروه‌های تخصصی کشاورزی، آب، منابع طبیعی و گردشگری را با هدف بررسی و ارائه راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات روز در بنیاد نخبگان ایجاد و فعال کنیم .

جبار کیانی پور، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج توسعه در همه بخش ها را مستلزم توسعه منابع انسانی دانست و گفت: اتاق بازرگانی یاسوج آماده همکاری با بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد است .

وی با بیان اینکه همواره در تلاش بودیم که اتاق پایلوت و جایگاهی باشد برای دانش آموختگانی که از دانش خود در جهت توسعه استان استفاده می کنند، افزود: اتاق یاسوج این آمادگی را دارد که هر ماه از یک رویداد تخصصی و کارگاه‌های آموزشی بنیاد نخبگان حمایت کند .

کیانی پور اظهارکرد: بخش خصوصی در استان به دنبال به کار بستن اندیشه نخبگان است چرا که معتقدیم توسعه جز با همین اندیشه های نخبگان حاصل نمی شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست رؤسای دو نهاد توافق کردند برای شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف تفاهم‌نامه همکاری منعقد کنند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=281272
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما