سه شنبه 1 خرداد 1397 - 15:22

هشدار جدی استاندار به فعالان اقتصادی بدحساب کهگیلویه و بویراحمد/اسامی را به مردم بدهید!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه گزارش عملکرد بانک های استان به معاون اول رئیس جمهور در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: ‌تا پایان خرداد ماه گزارشی از عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید تهیه خواهد شد و با رصد و احصای میزان پرداختی ها، عملکرد این بانک ها به معاون اول ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.

احمدی ابراز داشت: باید میزان کمترین و بیشترین پرداخت تسهیلات توسط بانک ها مشخص شود.

احمدی با تاکید بر اینکه تعامل دو سویه و مناسب میان بانک ها و ستاد تسهیل با محوریت متقاصیان معرفی شده ضروری است، ابراز داشت: در آینده تعامل با بانک هایی که پرداخت های مناسبی در حوزه تسهیلات رونق را نداشته باشند، کمتر خواهد شد.

استاندار گفت: برای واحد هایی که به بهانه هایی در پرداخت هزینه انرژی کاهلی کرده و سوء استفاده کنند، محدودیت های تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: اجازه نمی دهیم از پول بیت المال سوء استفاده شود.

احمدی تعادل در پرداخت تسهیلات را ضروری دانست و بیان کرد: تا جامعه هدف بدهی های گذشته با بانک را صاف نکنند، تسهیلات جدیدی دریافت نخواهد کرد.

استاندار ابراز داشت: واحد ها و طرح هایی که اشتغال و تولید را محقق می کنند با تمام توان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با افرادی که از روند دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن سوء استفاده کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار گفت: گیر بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی توسعه استان در داخل استان است و حضور در تهران به تنهایی رافع مشکلات نیست.

بویرنیوز آمادگی دارد لیست بانک ها و افرادی را که به هر نحو حقوق بیت المال را در کهگیلویه و بویراحمد تضییع کرده اند در اختیار مردم و مسئولان قرار دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=281263
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهر وند گفت:

    با سلام نقطه نظرات جناب استاندار باعث امیدواری است.

دیدگاه شما